• Anonym (WS)

Ålderskillnad

Hur stor åldersskillnad har ni haft på era sex partners

Själv är jag man 57 är nu 
    Största ner åt är 35år då jag hade en 20årig tjej då jag va 55 år
    Största upp åt är 44år då jag hade en 62 årig kvinna när jag va 18år 
  • Svar på tråden Ålderskillnad
  • Anonym (Hmmm)

Exet: 6 år äldre. Den äldsta jag varit med, längsta relationen, drygt 20 år ihop. 
    Nuvarande: 3 år yngre. Den yngsta jag varit med, var tillsammans under vår ungdom (högskoletid) och har hittat tillbaka till varandra. 
    Övriga 5-6st: mellan detta åldersspann. 

Lockas inte av stora åldersspann, varken upp eller ner.

• Anonym (norrmannen)
    Anonym (Äldremenlevande) skrev 2025-06-07 10:48:36 följande:
    Själv undrar jag hur du lyckades hitta en 20-åring när du själv var 55.
    Jag ????     Nej, här citerar du nog fel person.  Jag har alltid föredragit mogna kvinnor.
  • Anonym (Äldremenlevande)
    Anonym (norrmannen) skrev 2025-06-07 13:35:35 följande:
    Jag ????     Nej, här citerar du nog fel person.  Jag har alltid föredragit mogna kvinnor.
    Ja, det gör jag, sorry. Jag syftade på TS såklart.
  • Anonym (1 dag yngre)

Min man är 1 dag yngre än mig, det är den åldersskillnaden jag har upplevt eftersom jag bara varit med honom.

Det är väldigt praktiskt att ha så nära då vi aldrig behöver ha två kalas när vi fyller jämnt.

• Anonym (Hin Håle)

För mig har dejtingappar funkat bäst. 

Anonym (Äldremenlevande) skrev 2025-06-01 13:06:44 följande:

Fint att se en tråd om åldersskillnad utan dömande. Trots att jag märkt att det är jättevanligt med män i min ålder (50) som skulle vilja ha en sexuell relation med någon i ålder 18-30 så är det ingen som vill kännas vid det offentligt. Ni som träffat kvinnor mycket yngre än er själva, hur/var kom ni i kontakt?

• Anonym (Äldremenlevande)
    Anonym (Hin Håle) skrev 2025-06-16 13:52:08 följande:

För mig har dejtingappar funkat bäst. 

Vad har ålderss varit för dig då och är det någon särskild app du använt?
  • Anonym (Kur)

Jag är 80-talist och har träffat kvinnor födda på 40 och 50-talet. Det är väldigt lätt att krogragga dessa sommartid :)

• Anonym (Snart 60....)
    Anonym (Äldremenlevande) skrev 2025-06-01 13:06:44 följande:

Fint att se en tråd om åldersskillnad utan dömande. Trots att jag märkt att det är jättevanligt med män i min ålder (50) som skulle vilja ha en sexuell relation med någon i ålder 18-30 så är det ingen som vill kännas vid det offentligt. Ni som träffat kvinnor mycket yngre än er själva, hur/var kom ni i kontakt?

Du fångar det på pricken. Som "gubbe" är naturligtvis unga tjejer frestande och förbjudna men i mitt tycke slår mogna kvinnor med ungdomlig stil och utseende dem med hästlängder. Olika typer av attraktion

I övrigr: 20 år yngre kvinna och tio år äldre har varit max
  • Anonym (Bagarn)

Tillfälliga sexpartners spelar ålderskillnaden mindre roll, huvudsaken att båda tänder på varandra och vill ha sex.
    När det sen kommer till att vilja leva ihop som kommer det spela roll, förr eller senare, mer eller mindre.

• Anonym (norrmannen)
    Anonym (Snart 60....) skrev 2025-07-23 21:30:06 följande:
    Du fångar det på pricken. Som "gubbe" är naturligtvis unga tjejer frestande och förbjudna men i mitt tycke slår mogna kvinnor med ungdomlig stil och utseende dem med hästlängder. Olika typer av attraktion

I övrigr: 20 år yngre kvinna och tio år äldre har varit max
    Kan inte hålla mer med !

Detta upptäckte jag redan som 24-åring, och sedan har åldersskillnaden bara varit en väg för min del .....  uppåt.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Hin Håle)
    Anonym (Äldremenlevande) skrev 2025-06-16 15:13:05 följande:
    Vad har ålderss varit för dig då och är det någon särskild app du använt?
    Tinder, badoo, hapoy pancake och body contact använde jag som singel. 
    Åldersskillnad upp var 15 år och ner 22 år. 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Ålderskillnad