Ålderskillnad
Hur stor åldersskillnad har ni haft på era sex partners
Största ner åt är 35år då jag hade en 20årig tjej då jag va 55 år
Största upp åt är 44år då jag hade en 62 årig kvinna när jag va 18år
Den här tycker jag är svår att svara på. Min största åldersskillnad var när jag var 25 år och hade en sexuell relation med en man som var runt 55...
Bisexuell kvinna 35 år ung (siffror från senaste året):
-Yngsta kvinna: 26 år
-Yngsta man: 22 år
-Äldsta kvinnan: 36 år
-Äldsta mannen: 54 år
Neråt 19 år yngre, uppåt 10 år äldre
Det är sexigt och lätt förbjudet men tillåtet... för det måste ju vara lagligt med marginal!
Dock lite svårt att träffas...
30 år yngre och 4 år äldre...
Det är sexigt och lätt förbjudet men tillåtet... för det måste ju vara lagligt med marginal!
Dock lite svårt att träffas...
30 år yngre och 4 år äldre...
Fint att se en tråd om åldersskillnad utan dömande. Trots att jag märkt att det är jättevanligt med män i min ålder (50) som skulle vilja ha en sexuell relation med någon i ålder 18-30 så är det ingen som vill kännas vid det offentligt. Ni som träffat kvinnor mycket yngre än er själva, hur/var kom ni i kontakt?
Äldsta 6 år äldre och yngsta är min nuvarande pojkvän som är 1 år yngre än mig
Hon var 67, jag var 30.
Jag 80
Hon 20
Exet: 6 år äldre. Den äldsta jag varit med, längsta relationen, drygt 20 år ihop.
Nuvarande: 3 år yngre. Den yngsta jag varit med, var tillsammans under vår ungdom (högskoletid) och har hittat tillbaka till varandra.
Övriga 5-6st: mellan detta åldersspann.
Lockas inte av stora åldersspann, varken upp eller ner.
Min man är 1 dag yngre än mig, det är den åldersskillnaden jag har upplevt eftersom jag bara varit med honom.
Det är väldigt praktiskt att ha så nära då vi aldrig behöver ha två kalas när vi fyller jämnt.
För mig har dejtingappar funkat bäst.
Fint att se en tråd om åldersskillnad utan dömande. Trots att jag märkt att det är jättevanligt med män i min ålder (50) som skulle vilja ha en sexuell relation med någon i ålder 18-30 så är det ingen som vill kännas vid det offentligt. Ni som träffat kvinnor mycket yngre än er själva, hur/var kom ni i kontakt?
För mig har dejtingappar funkat bäst.
Är man yngsta kvinna 32 när jag var 52. Kvinna 44 när jag var 34
Jag är 80-talist och har träffat kvinnor födda på 40 och 50-talet. Det är väldigt lätt att krogragga dessa sommartid :)