Ålderskillnad
Hur stor åldersskillnad har ni haft på era sex partners
Största ner åt är 35år då jag hade en 20årig tjej då jag va 55 år
Största upp åt är 44år då jag hade en 62 årig kvinna när jag va 18år
Hur stor åldersskillnad har ni haft på era sex partners
Jag 80
Hon 20
Exet: 6 år äldre. Den äldsta jag varit med, längsta relationen, drygt 20 år ihop.
Nuvarande: 3 år yngre. Den yngsta jag varit med, var tillsammans under vår ungdom (högskoletid) och har hittat tillbaka till varandra.
Övriga 5-6st: mellan detta åldersspann.
Lockas inte av stora åldersspann, varken upp eller ner.
Min man är 1 dag yngre än mig, det är den åldersskillnaden jag har upplevt eftersom jag bara varit med honom.
Det är väldigt praktiskt att ha så nära då vi aldrig behöver ha två kalas när vi fyller jämnt.
För mig har dejtingappar funkat bäst.
Fint att se en tråd om åldersskillnad utan dömande. Trots att jag märkt att det är jättevanligt med män i min ålder (50) som skulle vilja ha en sexuell relation med någon i ålder 18-30 så är det ingen som vill kännas vid det offentligt. Ni som träffat kvinnor mycket yngre än er själva, hur/var kom ni i kontakt?
För mig har dejtingappar funkat bäst.
Är man yngsta kvinna 32 när jag var 52. Kvinna 44 när jag var 34
Jag är 80-talist och har träffat kvinnor födda på 40 och 50-talet. Det är väldigt lätt att krogragga dessa sommartid :)
Fint att se en tråd om åldersskillnad utan dömande. Trots att jag märkt att det är jättevanligt med män i min ålder (50) som skulle vilja ha en sexuell relation med någon i ålder 18-30 så är det ingen som vill kännas vid det offentligt. Ni som träffat kvinnor mycket yngre än er själva, hur/var kom ni i kontakt?
Tillfälliga sexpartners spelar ålderskillnaden mindre roll, huvudsaken att båda tänder på varandra och vill ha sex.
När det sen kommer till att vilja leva ihop som kommer det spela roll, förr eller senare, mer eller mindre.