• Anonym (Konstigt beteende)

Han tar bort mig och lägger till mig hela tiden?

En kille som jag fått kontakt med på nätet beter sig väldigt märkligt.

Första gången han tog bort mig trodde jag att han inte var intresserad så jag tänkte inte så mycket på det.
    Efter några veckor lägger han till mig igen och ber om ursäkt. Han sa att han mådde dåligt.

Vi skrev ett tag och sen tog han bort mig igen. Efter några veckor lägger han till mig igen och ber om ursäkt. Han säger att han mådde dåligt för att hans mormor hade gått bort.

Jag sa att jag förstod och vi träffades på en promenad.

Några dagar efter ville han låna pengar till en salva. Han sa att han inte fått sitt försörjingstöd. Jag sa att jag inte lånar pengar till folk jag inte känner. 
    Efter några dagar frågade han igen efter pengar till mat och jag sa nej igen.

Och igår skrev han 
    Jag tror det är bäst om vi slutar skriva. Vi kommer ingen vart samt vi har inget gemensamt. Så typ ingen idé att slösa tid eller energi på att skriva med varandra då och då. Jag önskar dig lycka till i allt och hoppas du trivs i den nya lägenheten. 

Jag hann inte svara honom för han tog bort mig. IGEN

Varför håller han på så här? Skulle inte förvåna mig om han hör av sig igen om någon vecka. Suck

• Svar på tråden Han tar bort mig och lägger till mig hela tiden?
  • Anonym (Linda)

Varför tillåter du att han beter sig så här? 

Blocka och gå vidare ....hur svårt? 

• Anonym (Konstigt beteende)
    Anonym (Linda) skrev 2025-05-20 17:10:13 följande:

Varför tillåter du att han beter sig så här? 

Blocka och gå vidare ....hur svårt? 

För jag tyckte han såg bra ut. 
  • MsM84
    Anonym (Konstigt beteende) skrev 2025-05-20 17:11:03 följande:
    Tycker du verkligen att bra utseende uppväger dåligt beteende?
  • Anonym (Linda)
    Är du desperat? 
  • Anonym (Hm)

Strunta i honom och blockera.

• Anonym (Ella)

Tala om för honom att du inte gillar hans beteende, sen accepterar du inte hans förfrågningar igen. Blocka om det behövs. Ett fint yttre betyder ingenting om det enda han gör är att göra dig osäker.

• Anonym (Byt fokus)

Då ska vi se:

Han tar bort dig FLERTALET gånger
    Han går för försörjningsstöd
    Han vill låna pengar två gånger fastän du sagt nej

Strunta i varför HAN håller på som han gör och fundera på varför DU håller på som du gör

• NinniQX

Istället för att undra varför han beter sig sådär så varför glad för du slipper en sån konstig människa.

• Anonym (?)
    Att se bra ut rättfärdigar att man bär sig åt som ett rövhål?
    Ok, du har fått den snubbe du förtjänar helt enkelt!
    Det är inte så konstigt att kvinnor är tveksamma till kontakter på nätet.
  • burleskburkläsk
    Anonym (Konstigt beteende) skrev 2025-05-20 17:07:48 följande:
    Han tar bort mig och lägger till mig hela tiden?

En kille som jag fått kontakt med på nätet beter sig väldigt märkligt.

Första gången han tog bort mig trodde jag att han inte var intresserad så jag tänkte inte så mycket på det.
    Efter några veckor lägger han till mig igen och ber om ursäkt. Han sa att han mådde dåligt.

Vi skrev ett tag och sen tog han bort mig igen. Efter några veckor lägger han till mig igen och ber om ursäkt. Han säger att han mådde dåligt för att hans mormor hade gått bort.

Jag sa att jag förstod och vi träffades på en promenad.

Några dagar efter ville han låna pengar till en salva. Han sa att han inte fått sitt försörjingstöd. Jag sa att jag inte lånar pengar till folk jag inte känner. 
    Efter några dagar frågade han igen efter pengar till mat och jag sa nej igen.

Och igår skrev han 
    Jag tror det är bäst om vi slutar skriva. Vi kommer ingen vart samt vi har inget gemensamt. Så typ ingen idé att slösa tid eller energi på att skriva med varandra då och då. Jag önskar dig lycka till i allt och hoppas du trivs i den nya lägenheten. 

Jag hann inte svara honom för han tog bort mig. IGEN

Varför håller han på så här? Skulle inte förvåna mig om han hör av sig igen om någon vecka. Suck

Han vill ge dig dåligt samvete och dissade dig för du inte ville låna honom pengar...som du aldrig hade sett röken av igen.

Släpp honom för alltid bara...problemet löst.
    Pass di...jau har kråsor i labbarna! :P
  • molly50
    Fast spelar det någon roll att han är snygg om han beter sig som en skithög?
    Det låter ju som att han bara söker någon han kan utnyttja för att låna pengar av.
    Om han hör av sig igen så är mitt råd att tala om för honom att du inte gillar hans beteende och sen blockera honom.
Svar på tråden Han tar bort mig och lägger till mig hela tiden?