Den stora förhuds frågan!
Så nu ska vi gå till botten med denna otroligt komplicerade fråga!
Vad fördelar ni kvinnor gällde ett stycke
Hud eller en glänsande hjälm?:)
Så nu ska vi gå till botten med denna otroligt komplicerade fråga!
Vad fördelar ni kvinnor gällde ett stycke
Hud eller en glänsande hjälm?:)
Det är väl den som kuken sitter på som är viktigast och om han vet hur man använder sina redskap.
I övrigt kan jag inte svara på saken eftersom jag aldrig varit med någon som varit omskuren. Däremot har förhuden aldrig täckt ollonet vid stånd his någon jag varit med.
Det jag hört är att omskurna ollon är mindre känsliga än naturliga eftersom det inte finns något som skyddar mot skav från kallingar.
Det är väl den som kuken sitter på som är viktigast och om han vet hur man använder sina redskap.
I övrigt kan jag inte svara på saken eftersom jag aldrig varit med någon som varit omskuren. Däremot har förhuden aldrig täckt ollonet vid stånd his någon jag varit med.
Det jag hört är att omskurna ollon är mindre känsliga än naturliga eftersom det inte finns något som skyddar mot skav från kallingar.
Kan tycka det är rätt porrskadat att omskära sig av estetiska skäl.
Ingen förhud och stort blankt olla tack.
Män som inte fixerar vid snoppstorlek och förhud tack! Något av det mest oattraktiva som finns. En manlig man fokuserar på kvinnor och inte på sitt eget (och säkert andra mäns) könsorgan. Det är inte ett straight beteende.
Kan tycka det är rätt porrskadat att omskära sig av estetiska skäl.
Och jag har full rätt att säga vad jag tycker om folk med peniskomplex och snoppfixering. Det är som sagt grymt osexigt och jag kan nästan lova dig att de flesta kvinnor känner detsamma.
Omskuren kuk absolut finast!
Som väl är så har min gjort det.
Föredrar en icke omskuren kuk alla gånger.
Inget jag funderat på.
Jag gillar kukar där ollonet blottas helt vid stånd. Dock inte omskurna. Stånd med förhud över ollonet, oavsett om det beror på trång eller lång förhud, är helt enkelt inte lika vackra och visuellt upphetsande.
Jag har alltid haft lite komplex för att mitt ollon aldrig är dolt helt av förhuden vid stånd så det kan dras tillbaka och åter framåt.
Tydligt inte så viktigt bland motsatta könet och när jag tog en bild så insåg jag att det ser bra ut utan hur å format som det är.
För mig är det viktigare att en man kan prata och skriva korrekt.
Aldrig haft sex med någon utan vad jag kan minnas.
Möjligen något fylleknull i tonåren, men där kommer jag knappt ihåg personen, så deras könsorgan är lindee viktigt.
Men förhud stör mig inte alls. Och tror inte det gjort någon skillnad om det saknats. Individen är det viktigaste 😊
Inga mutilerade penisar tack. Fult och porrskadat.