• Anonym (Dr 4 skinn)

Den stora förhuds frågan!

Så nu ska vi gå till botten med denna otroligt komplicerade fråga! 
    Vad fördelar ni kvinnor gällde ett stycke 
    Hud eller en glänsande hjälm?:)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Den stora förhuds frågan!
  • Anonym (Orka bry sig)

Det är väl den som kuken sitter på som är viktigast och om han vet hur man använder sina redskap. 

I övrigt kan jag inte svara på saken eftersom jag aldrig varit med någon som varit omskuren. Däremot har förhuden aldrig täckt ollonet vid stånd his någon jag varit med. 

Det jag hört är att omskurna ollon är mindre känsliga än naturliga eftersom det inte finns något som skyddar mot skav från kallingar. 

• Anonym (Horisontell lambada)
    Anonym (Orka bry sig) skrev 2025-05-26 15:35:08 följande:

Det är väl den som kuken sitter på som är viktigast och om han vet hur man använder sina redskap. 

I övrigt kan jag inte svara på saken eftersom jag aldrig varit med någon som varit omskuren. Däremot har förhuden aldrig täckt ollonet vid stånd his någon jag varit med. 

Det jag hört är att omskurna ollon är mindre känsliga än naturliga eftersom det inte finns något som skyddar mot skav från kallingar. 

Du skrev exakt det jag också skulle skrivit.

Förhud är 200% ointressant- show me your moves man!
  • Tukt

Kan tycka det är rätt porrskadat att omskära sig av estetiska skäl.

• Anonym (Fia)

Ingen förhud och stort blankt olla tack.

• Anonym (noi)

Män som inte fixerar vid snoppstorlek och förhud tack! Något av det mest oattraktiva som finns. En manlig man fokuserar på kvinnor och inte på sitt eget (och säkert andra mäns) könsorgan. Det är inte ett straight beteende.

• Anonym (noi)
    Tukt skrev 2025-05-26 20:22:33 följande:

Kan tycka det är rätt porrskadat att omskära sig av estetiska skäl.

Det är porrskadat att överhuvudtaget jämra sig över storlek som man. Det tyder troligen på att man sett alldeles för mycket porr, där män oftast har större storlekar på organet. Iallafall så stämmer detta efter vad jag har läst om saken. Sjukt osexigt med porrskadade män. 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (noi)

Och jag har full rätt att säga vad jag tycker om folk med peniskomplex och snoppfixering. Det är som sagt grymt osexigt och jag kan nästan lova dig att de flesta kvinnor känner detsamma. 

• Anonym (Jenny)

Omskuren kuk absolut finast!
    Som väl är så har min gjort det.

• Anonym (Hh)

Föredrar en icke omskuren kuk alla gånger. 

• Noname00
    Anonym (Lagom är bäst) skrev 2025-05-26 09:08:11 följande:

Jag gillar kukar där ollonet blottas helt vid stånd. Dock inte omskurna. Stånd med förhud över ollonet, oavsett om det beror på trång eller lång förhud, är helt enkelt inte lika vackra och visuellt upphetsande.

Jag har alltid haft lite komplex för att mitt ollon aldrig är dolt helt av förhuden vid stånd så det kan dras tillbaka och åter framåt.

Tydligt inte så viktigt bland motsatta könet och när jag tog en bild så insåg jag att det ser bra ut  utan hur å format som det är.

• Anonym (Anno Nym)
    Anonym (Oj) skrev 2025-05-26 06:58:58 följande:

För mig är det viktigare att en man kan prata och skriva korrekt. 

Brukar du säga till folk på stan som pratar dålig svenska att prata korrekt?
  • Karl alfred
    Anonym (Horisontell lambada) skrev 2025-05-26 20:17:30 följande:
    Du skrev exakt det jag också skulle skrivit.

Förhud är 200% ointressant- show me your moves man!
    Tack lite vettig info
  • Anonym (Big dick)
    Anonym (noi) skrev 2025-05-27 00:35:07 följande:
    Det är porrskadat att överhuvudtaget jämra sig över storlek som man. Det tyder troligen på att man sett alldeles för mycket porr, där män oftast har större storlekar på organet. Iallafall så stämmer detta efter vad jag har läst om saken. Sjukt osexigt med porrskadade män. 
    Det där är ju dock kvinnors fel att män jämför eftersom alla vet att tjejer tycker att storleken spelar roll men ändå alltid hävdar att så inte är fallet. 
  • Anonym (Vet ej)

Aldrig haft sex med någon utan vad jag kan minnas. 
    Möjligen något fylleknull i tonåren, men där kommer jag knappt ihåg personen, så deras könsorgan är lindee viktigt. 

Men förhud stör mig inte alls. Och tror inte det gjort någon skillnad om det saknats. Individen är det viktigaste 😊

• Anonym (44)

Inga mutilerade penisar tack. Fult och porrskadat.

Svar på tråden Den stora förhuds frågan!