• Anonym (Kroken)

Överviktiga kvinnor söker välutrustade män

Rubriken är tillspetsad men det tycks finnas ett sådant mönster bland sexkontaktannonser på nätet. Är det så att överviktiga kvinnor har en särskild dragning till stora penisar och vad beror det i så fall på? 

• Svar på tråden Överviktiga kvinnor söker välutrustade män
  • jontebula

Det är väl pga allt fett dom behöver en gigantisk för att få njutning antar jag ?

• Anonym (Kroken)
    jontebula skrev 2025-05-31 13:57:52 följande:

Det är väl pga allt fett dom behöver en gigantisk för att få njutning antar jag ?

Jag tänker att det kanske mer är en psykologisk grej. Att större organ får dem att känna sig lite mindre. Typ?
  • Anonym (Kanske)
    Anonym (Kroken) skrev 2025-05-31 08:29:30 följande:
    Överviktiga kvinnor söker välutrustade män

Rubriken är tillspetsad men det tycks finnas ett sådant mönster bland sexkontaktannonser på nätet. Är det så att överviktiga kvinnor har en särskild dragning till stora penisar och vad beror det i så fall på? 

De kanske bara är ute efter sex då. 
    De tror de har svårare att få ett förhållande 
  • Anonym (Klucke)

Det behövs väl rediga don för att komma till med allt mjukt plufs

• Anonym (M)

Det har nog både med det visuella och den fysiska känslan att göra. Jag har varit både med pinnsmala och överviktiga kvinnor. När de varit smala så har min kuk upplevts som stor vilket den också är objektivt sett. Men när de haft många extrakilon så känns det mer som att man har en genomsnittlig snopp. Dvs den ser mindre ut mot deras kroppar, svårare att komma in hela vägen pga hull som kommer emellan osv.

Gissar därför att de gärna vill ha en större då den annars kommer upplevas som allt för liten.

Svar på tråden Överviktiga kvinnor söker välutrustade män