• Anonym (Fantasier)

Brukar kvinnor fantisera om unga vuxna killar?

kvinnor som är 35-45  fantiserar ni tänder ni på unga vuxna killar 20-25?

• Svar på tråden Brukar kvinnor fantisera om unga vuxna killar?
  • Anonym (Suck)
    Anonym (helly) skrev 2025-06-06 13:56:00 följande:
    Du kanske stavade fel, råkade skriva barn istället för unga, bägge orden innehåller ju fyra bokstäver.
    Att påpeka andras eventuella stavfel är ett regelbrott.
  • Anonym (K 48)
    Anonym (helly) skrev 2025-06-06 13:56:00 följande:
    Du kanske stavade fel, råkade skriva barn istället för unga, bägge orden innehåller ju fyra bokstäver.
    Nu är det inte mig du håller på och märker ord med men jag ser också killar upp till typ 25 eller strax över som barn/pojkar när det kommer till att tänka något sexuellt med dem. Det är för att de är unga nog att kunna vara mina barn. 

Satt och kollade på bilder från när jag och nuvarande kärlek träffades (och dejtade) första omgången. Det är 25 år sedan i augusti. Det är en pojke, inte en man, jag ser på bilderna, trots att han ska fylla 21 senare det året. Jag idag blir inte attraherad av honom då om jag tittar på det objektivt. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (Li) skrev 2025-06-07 11:38:30 följande:

Hade inte både han och jag varit öppna för en sexuell relation med någon trots åldersskillnaden hade ju inte detta varit möjligt. 

Och jo jag har både fantiserat om yngre killar innan och haft erfarenheter därav, dock inte lika stor åldersskillnad som mellan oss. 

Jag lever för övrigt med en 20 år äldre man. Jag vet och förstår att många tänker "usch en gubbe" - inga problem för mig (vill gärna ha honom ifred, hehe), smaken är olika osv. Bara för att gemene person inte brukar sexfantisera om en viss grej så betyder inte det att de dömer mig eller ser ner på min relation eller mitt val av man.

Ska jag kanske uppmuntra alla här att börja fantisera om gubbar? Alltså tänk vad ni går miste om annars?! Eller kan det kanske vara så att ni mår bra och att era liv fungerar utmärkt även om ni har jämnåriga eller yngre partrners eller är ensamstående? Det kanske inte är så att man automatiskt går miste om nåt eller dömer nån annan bara för att man inte lever exakt som jag? 

Och nej, jag fantiserade inte om gubbar men jag var kapabel att bli kär och inleda en relation med en äldre kille ändå. Sexfantasier var inte en förutsättning för vår relation. Det går att ha ett öppet sinne oavsett vad man fantiserar om sexuellt.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (K 48)
    helly1 skrev 2025-06-08 14:21:41 följande:
    Du har alltså enligt egen utsago dejtat ett barn, det finns namn för det.
    Nej. Eftersom jag vid tidpunkten var 24 och han 21. Däremot när jag idag, som 48-åring, tittar på bilderna då ser jag en pojke på de gamla bilderna. Idag är han 45. 

Men det är just det, en 20-25-åring ser, FÖR MIG, ut som en pojke idag när jag är nästan 50. Att bli sexuellt attraherad och fantisera om någon i den åldern är som att fantisera om ett barn även om personen på pappret är vuxen. 

Jag var vansinnigt attraherad av honom som 21-åring när jag var 24 och jag är fortfarande vansinnigt attraherad av honom idag när han är 45. 
  • Meddelande borttaget
  • Ezmeraldah
    helly1 skrev 2025-06-08 14:21:41 följande:
    Du har alltså enligt egen utsago dejtat ett barn, det finns namn för det.
    Vad är det för namn du syftar på?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Oo)

En period hade jag tre kk:n med kvinnor som var 29, 31 och 37 år äldre än jag. Det var riktigt nice! 

• Anonym (K 48)
    helly1 skrev 2025-06-08 15:34:09 följande:
    Anonym (K 48) skrev 2025-06-08 15:31:56 följande:
    Nej. Eftersom jag vid tidpunkten var 24 och han 21. 

Precis, och pojkar upp till 25 är ju enligt dig barn. Alltså har du dejtat ett barn. Eller vad han inte ett barn då, men har blivit det då i efterhand när han inte längre är i den åldern? Det är ju omöjligt att bli ett barn i efterhand.
    Men är du läskunnig eller bara ute efter att tjafsa? 

NU när jag är 48 ser 20-25-åringar inte vuxna ut eftersom de skulle kunna vara mina barn. Självklart tyckte jag inte det när jag var i den åldern. 

När jag var 24 såg 45-åringar ut som gamla gubbar och var inte heller något jag var attraherad av. Nu när jag är 48 tycker jag inte att 45-åringar ser ut som gamla gubbar. 

I***t....
  • Ezmeraldah
    Anonym (K 48) skrev 2025-06-08 18:16:46 följande:
    Men är du läskunnig eller bara ute efter att tjafsa? 

NU när jag är 48 ser 20-25-åringar inte vuxna ut eftersom de skulle kunna vara mina barn. Självklart tyckte jag inte det när jag var i den åldern. 

När jag var 24 såg 45-åringar ut som gamla gubbar och var inte heller något jag var attraherad av. Nu när jag är 48 tycker jag inte att 45-åringar ser ut som gamla gubbar. 

I***t....
    Personen vill bara tjafsa och anmäla inlägg utan anledning. 
Svar på tråden Brukar kvinnor fantisera om unga vuxna killar?