• Anonym (Justwanttoknow)

Han gick ner på mig

en ärlig fråga till er män där ute! Hur ofta brukar ni gå ner på en kvinna som ni dragit hem från krogen samma kväll?

fråga nummer 2. Brukar ni mysa/kyssas mycket med bruden ni tagit hem från krogen Första gången? Och i så fall varför gör ni det? och ni som inte gör det vad är orsaken?

• Svar på tråden Han gick ner på mig
  • Balkongsong89

Beror lite på tjejen, situationen och hur full man är. Jag gillar ju generellt att gå ner på tjejer. Tycker det är väldigt tändande. Hångla och kyssas och så gör jag kanske under förspel och tidigare under kvällen. Under sex brukar jag inte kyssar allt för mycket. Lite här och där kanske. Särskilt precis i början. 

• Anonym (W)

Om hon vill så slickar jag gärna. Älskar när hon kommer, blir så mycket kåtare av att höra och känna hur hon njuter. Brukar själv explodera i orgasm om det är hett från bägge håll.

• Anonym (Christian)

Slicka fitta? Ja tack.

• Anonym (C)
    Anonym (W) skrev 2025-06-01 20:23:01 följande:

Om hon vill så slickar jag gärna. Älskar när hon kommer, blir så mycket kåtare av att höra och känna hur hon njuter. Brukar själv explodera i orgasm om det är hett från bägge håll.

Vilka trycker tumme ner på detta? Sådana som inte vill att kvinnor ska njuta? Härligt med män som tänder på när vi njuter skulle jag säga.
  • Mrandmiss

Älskar att slicka men känns sådär att göra det på ett hemsläp. Vet ju liksom inte vad som gömmer sig där nere. Är man 100% säker på att musslan är ok så gör jag det gärna i timmar. Att höra henne bli riktigt upphetsad av min behandling är bland det bästa som finns. Mums!!

• UngGubbeinorr

Som svar på båda frågorna: It takes two to tango.. 

Man läser av varandra, prövar sig fram. Alla gillar inte oralsex, oavsett ge eller ta emot.

• PorterPelle

Om det blir sex med en tjej blir det oftast även oralt oavsett hur länge vi känt varandra.

Mys och kyssar hör också till om båda vill

• Anonym (Förnamn och efternamn)

Jag är en intensiv kyssare även vid tillfälliga förbindelser (hemsläp).
    Jag går gärna ner på kvinnan om jag vet att hon vill och uppskattar det, när jag känner henne såpass väl att hon är "ok" där nere samt att hon är fräsch. Jag skulle nog inte gå ner på ett hemsläp från en krog eller så. inte utan att hon passerat duschen innan. 

• bullkalmar

Sjalv klart,.  inte for jag hittar dom pa krogen,  men ner gar man ju for kanna kvinnan njuta och se henne uphetsad!Skäms

• Anonym (Tut)

Ja. Både nertill och upptill. Why not? Så länge hon är med på det vill säga. Det där känner man ju av vad som är ok och inte. 

• Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Justwanttoknow) skrev 2025-06-01 19:09:05 följande:
    Han gick ner på mig

en ärlig fråga till er män där ute! Hur ofta brukar ni gå ner på en kvinna som ni dragit hem från krogen samma kväll?

fråga nummer 2. Brukar ni mysa/kyssas mycket med bruden ni tagit hem från krogen Första gången? Och i så fall varför gör ni det? och ni som inte gör det vad är orsaken?

Nu var det ett tag sedan jag var i den svängen, men "ja", alltid... såvida hon inte ville annat. En del tjejer är inte alltid så bekväma med att få oralsex av diverse anledningar.
    Samma med kyssar... man liksom känner av det hela och hur hon vill ha det. En del tjejer älskar kyssar, närhet och intimitet... en del andra vill bara råknulla och ha en orgasm eller två.
Svar på tråden Han gick ner på mig