• Mickenånting

Röstinspelade sexberättelser för kvinnor, beställningsvara?

Min fru och jag har en liberal syn på sex, en bred reporetar där vi provat och utforskat en hel del varpå vi har ett fantastiskt sexliv som ger oss så mycket.

En ingrediens som funnits med en tid och som har utökats till den grad att jag vill fråga om det här, finns de fler kvinnor som skulle gå igång, skulle lyssna på med eller utan sin partners vetskap, något man tom skulle betala för? Skulle gladeligen prata in mot betalning (om det är lagligt) då det är förbaskat kul. Har enligt några få en bra fantasi och något man vill ha mer av. 
    När jag eller hon berättar så är det såklart något som vi går igång på och gör oss jäkligt kåta.
    De började med att jag lite random berättade hur hon blev tagen av någon man vid något tillfälle fram till där vi är nu till rena beställningar. Hon kan önska en riktigt ful otrohet med fler män i vårt hem, på festen, utomlands, semestern, storlek, dp, vart tömningen ska hamna, en sensuell massage, vaniljsex, rough, you name it. Hennes fantasier som sätter gränserna. Jag får önskelistan, funderar ut ett manus o pratar in.
    Därefter så kan ett förspel börja just med en nyinspelad novell. 
    Vid en fest nyligen så pladdrade min fru om min "begåvning" varpå jag fått pratat in ett antal till några av hennes närmaste vänninor som gett mersmak. Hurvida dom är singlar, upptagna, mörkar lägger jag ingen vikt vid men de är minst sagt intressent att läsa "önskelistorna" 
    Så vad säger de kvinnliga medlemmarna, är de något som skulle locka?
  • Svar på tråden Röstinspelade sexberättelser för kvinnor, beställningsvara?
  • Anonym (Jeopardy)

?På en fest pladdrade min fru om min talang och nu spelar jag in noveller till hennes väninnor?

Jag tar Saker som aldrig hänt för 500 tack?

• Anonym (Nej!)

Nej, nej! Risken finns, att när hennes vänninor träffas över ett glas vin så kommer de att lyssna på detta och skratta så tårarna rinner. Det kan uppfattas som ett enda stort skämt, och sedan blir det pinsamt när ni ska träffas. Jag skulle inte vilja lyssna på sexberättelser av en väninnas make, det skulle bara vara pinsamt. 

Vill inte såra dig, men reaktionerna kan bli helt motsatta än vad du hade tänkt dig när väninnorna träffas och lyssnar på detta.

• Anonym (Nej!)

Det kan vara svårt att sälja om de inte vet hur du ser ut. Du kan vara en snygging, eller en riktig slusk. Det vet de inte. 

• Mickenånting

Härligt med människor som vet och har en bestämd uppfattning om vad som hänt och hur det gick till - oavsett så är det ju iaf några svar.

1. För min fru och mig så är det jäkligt nice inslag som gör oss jäkligt upphetsade, precis som vi blir när vi träffar andra och har de nice på fler.

2. Vid den blöta festen så var det två vänner/väninnor/eller kanske en syrra som senare under natten enskilt fråga frun om hon kunde få höra en snutt lite sådär enskilt "fnittriga-berusade-medelåldersdamer-med ett glas eller två för mycket" sagt och gjort man lyssnade och landade i "jag vill också" mao så just de enskilda individerna gick igång o hade då inga problem med att stapla ihop några önskemål. Jag gillar utmaningar och tog det på allvar, min andra hälft såg till så att resultatet landade hos respektive som har lyssnat och fått mersmak har man berättat (dock med orden-säg inte till mannen din att det är just jag som vill ha en story)
    Japp, de var deras upplevelse o tyckande. Finns garanterat de som skulle tyckt de var blaj o de oavsett, om jag ser ut som en slusk eller en snygging vad de nu har för betydelse? Det är väl ändå rösten som ska gillas och den visuella fantasin handla om det som efterfrågas. Hur jag ser ut är inget man skulle få ta del av oavsett om de skulle vara på gott eller ont.

Hade dock hoppats på fler svar men som tröst så kan jag iaf avslöja så pass mycket att det var inte sådär jättetomt i min inkorg sådär dagen efter frågan ställdes

• Anonym (Nej!)
    Mickenånting skrev 2025-06-03 00:48:10 följande:

Härligt med människor som vet och har en bestämd uppfattning om vad som hänt och hur det gick till - oavsett så är det ju iaf några svar.

1. För min fru och mig så är det jäkligt nice inslag som gör oss jäkligt upphetsade, precis som vi blir när vi träffar andra och har de nice på fler.

2. Vid den blöta festen så var det två vänner/väninnor/eller kanske en syrra som senare under natten enskilt fråga frun om hon kunde få höra en snutt lite sådär enskilt "fnittriga-berusade-medelåldersdamer-med ett glas eller två för mycket" sagt och gjort man lyssnade och landade i "jag vill också" mao så just de enskilda individerna gick igång o hade då inga problem med att stapla ihop några önskemål. Jag gillar utmaningar och tog det på allvar, min andra hälft såg till så att resultatet landade hos respektive som har lyssnat och fått mersmak har man berättat (dock med orden-säg inte till mannen din att det är just jag som vill ha en story)
    Japp, de var deras upplevelse o tyckande. Finns garanterat de som skulle tyckt de var blaj o de oavsett, om jag ser ut som en slusk eller en snygging vad de nu har för betydelse? Det är väl ändå rösten som ska gillas och den visuella fantasin handla om det som efterfrågas. Hur jag ser ut är inget man skulle få ta del av oavsett om de skulle vara på gott eller ont.

Hade dock hoppats på fler svar men som tröst så kan jag iaf avslöja så pass mycket att det var inte sådär jättetomt i min inkorg sådär dagen efter frågan ställdes

Jag menade inte att vara någon moraltant, men när jag läste ditt inlägg så tänkte jag "nej, nej, gör inte så, det kan bli så fel!".

Ett varningstecken är om det är flera som lyssnar samtidigt. När du sedan vänder ryggen till så är det stor risk för att de härmar dig, och roar sig på din bekostnad. Och de kommer garanterat att berätta för andra, och deras män och pojkvänner. Och snart vet alla i din bekantskapskrets vad du har sagt. Och hur. Speciellt då du har försökt att låta sexig och förförande. Jag är själv kvinna, så jag vet hur folk kan förlöjliga och skratta åt andra. Och sedan blir det bara mer och mer överdrivet.  

Så tänk på din integritet, och lämna inte ut dig för mycket. För allting kan bli så fel.   Glad
  • Hustlebustle798

Du är alltså ingen 10-poängare som är singel? Men en gift man som anser sig vara gudabenådad när det gäller sexprat med andra? Vad kommer deras partner att säga om detta? Djungeltelegrafen är snabb, och ditt rykte är fördärvat. 

Svar på tråden Röstinspelade sexberättelser för kvinnor, beställningsvara?