När skrattade du hysteriskt mycket sist?
Ett gott skratt förlänger livet. När skrattade du så mycket att tårarna sprutade sist? För mig händer det alldeles för sällan. Kanske en gång per år bara. Tråkigt.
Ett gott skratt förlänger livet. När skrattade du så mycket att tårarna sprutade sist? För mig händer det alldeles för sällan. Kanske en gång per år bara. Tråkigt.
Kanske för 10 år sen. Allting blir bara sämre så det finns inte mycket att skratta åt.
Krig, inflation, pandemier m.m.
När jag såg den här
https://m.youtube.com/shorts/LAv1xLSp6I8
Oj, det minns jag inte riktigt men det var ett bra tag sen.
Minst en gång i veckan. Jag har mycket roliga människor omkring mig , bland annat mina vuxna barn och roliga vänner.
Har nära till skratt oftast. Det händer att jag skrattar så att det inte bara är tårarna som sprutar. Men hellre det än att aldrig skratta.
När jag såg ett klipp ur den amerikanska komediserien Vänner (1994).
Den serien har gett upphov till många härliga skratt.
Det kan jag med 10000000% säkerhet säga har aldrig hänt i mitt liv.
Min ena dotter och jag får det ganska ofta. Sist var häromdagen då jag bad henne massera min nacke och jag hade okokt pasta i munnen som jag efter en stund tuggade på så det blev ett väldigt knastrande ljud (rätt sjukt, jag vet) - hon blev först rädd men såg att jag höll på att skratta ihjäl mig. Dessförinnan var på kvälls tåget från stockholm, vi var båda trötta och fick ett skrattanfall för typ ingenting - vi kunde inte sluta och min man började skratta åt oss fast han inte fattade vad det var som var sååå roligt
Har nära till skratt oftast. Det händer att jag skrattar så att det inte bara är tårarna som sprutar. Men hellre det än att aldrig skratta.