• Anonym (Bbwlover)

Överviktiga kvinnor

Är det bara jag som tycker överviktiga äldre kvinnor är så jäkla nice ? 

• Svar på tråden Överviktiga kvinnor
  • Anonym (Per päronglass)

Ja, det är bara du TS. Du kan ta dom.

• Anonym (Lars)

Min fru är normalviktig, 60+. De jag drömmer om är mulliga. En som trånar efter mig väger över 200 kilo. Det är för mycket.

• Anonym (Lena)
    Anonym (Bbwlover) skrev 2025-06-03 16:24:39 följande:
    Överviktiga kvinnor

Är det bara jag som tycker överviktiga äldre kvinnor är så jäkla nice ? 

Snart 50-årig överviktig och nyskild kvinna här. 
    Jag har väldigt stora bröst, en del mage, en rumpa som är både bred och rund och kraftiga ben. Gick ut med mina kompisar för en tjejkväll. Många av dem är smala eller normalviktiga. Var nog jag som fick mest uppmärksamhet den kvällen av oss. Gick dessutom hem med en vältränad och snygg 30-åring...
    Nej du är VERKLIGEN INTE ensam!!!
  • Anonym (Tobbe)

Män kan tycka om överviktiga kvinnor. Kvinnor kan inte tycka om överviktiga män. Inte ens om kvinnan är överviktig själv.

• Anonym (Lena)
    Anonym (Tobbe) skrev 2025-06-16 22:09:09 följande:

Män kan tycka om överviktiga kvinnor. Kvinnor kan inte tycka om överviktiga män. Inte ens om kvinnan är överviktig själv.

Får erkänna att det ligger en viss sanning i det. Iaf från min sida. Har varit överviktig större delen av mitt liv men bara haft smala, normalviktiga eller vältränade män. 
  • Anonym (Tobbe)
    Anonym (Lena) skrev 2025-06-16 22:16:21 följande:
    Får erkänna att det ligger en viss sanning i det. Iaf från min sida. Har varit överviktig större delen av mitt liv men bara haft smala, normalviktiga eller vältränade män. 
    Har du en fin rumpa hade jag struntat i om du är överviktig. Jag är rumpfixerad Oskyldig.
  • Anonym (Mjaeee...)

Jag är ok med det, men jag får erkänna att jag föredrog när hon vägde 50 istället för 115 som nu.

• Anonym (Lasse)
    Anonym (Tobbe) skrev 2025-06-16 23:11:28 följande:
    Har du en fin rumpa hade jag struntat i om du är överviktig. Jag är rumpfixerad Oskyldig.
    Mm rumpor. Fina grejer det! 😍
    Får gärna va en riktig bubble butt. Då går mitt gevär igång ordentligt.
  • Anonym (Mmmm)

Håller med till 100 procent. En överviktig kvinna 60+ vill man som yngre man gärna vara nära. Ligga i hennes famn och även ge henne njutning på bästa sexiga sätt. Som en älskarinna I sängen. 

• Anonym (Q)

Nyskild kvinna, 48 år, har nyss börjat leta män igen. Väger 20 kilo mer än när jag gifte mig så trodde jag skulle ha svårt. Men oj vad män är galna min mulliga rumpa som jag haft såna komplex för. Så inser att jag oroat mig i onödan.

• Anonym (Natura)
    jontebula skrev 2025-06-19 15:26:06 följande:

Inget positivt med nån som är överviktig, dålig hälsa någon ?

+1. Gäller båda könen förövrigt.
Svar på tråden Överviktiga kvinnor