• Anonym (Helpmeout)

Hade de sjukaste sexet häromdan

Hallå alla där ute! behöver få hjälp att reda ut lite. jag har precis nyligen gått ur en relation och även den killen som jag träffade ute på krogen. Vi drogs till varandra väldigt snabbt och intensivt. Vi gick hem samma kväll och hade det absolut sjukaste sexet under natten. Vi hade även sex morgonen efter när vi va ?nyktra? sexet innehöll massa passionerat hångel och vi båda gick ner på varandra och känslan va helt amazing. Det blev också en del gos efteråt. Vi pratade om göra de igen (vi bytte nummer osv)men att ingen av oss var ute efter en relation just nu. Min fråga är ju självklart om vi kommer att ses igen? Jag är extremt sugen på att njuta med honom igen. Vi båda gav även varandra bekräftelse på att de va den bästa sexuella kemin med ett engångliggs man haft. 

• Svar på tråden Hade de sjukaste sexet häromdan
  • Anonym (Helpmeout)
    Anonym (Nope) skrev 2025-06-04 15:07:46 följande:
    Nej. Positivt är det om ni ses. 
    Ja men jag vill inte ses och gosa, jag vill bara ha nice sex igen
  • Anonym (Dengrot)

Om sexet var sjukt så kanske du ska söka efter någon som du kan dela friskt sex med.

• Anonym (Helpmeout)
    Anonym (Dengrot) skrev 2025-06-04 15:21:37 följande:

Om sexet var sjukt så kanske du ska söka efter någon som du kan dela friskt sex med.

jag menar ju sjukt sex på ett bra sätt.. 
  • Balkongsong89

Låter som du inte vågar föreslå att ses för du är rädd att det kommer få dig avvisad och kanske samma för honom. Klassisk katt och råtta lek helt enkelt. 
    Bra sex första gången är ju en bra förutsättning för att träffas vidare så hoppas ni träffar fler gånger. Lycka till :)

• Anonym (Leif)

Om han delar din åsikt om att det var sjukt på ett bra sätt ska du se att han hör av sig

• Anonym (?)

Är väl bara att träffas och se vad som händer helt enkelt.
    Däremot har jag upplevt ett antal gånger att man har haft helt ap-galet fantastiskt sex första gången - men man träffas igen och det är bara stelt och obekvämt.
    Men det vet man ju inte förrän man provat, eller hur?

• Anonym (L)
    Anonym (Helpmeout) skrev 2025-06-04 14:56:11 följande:
    Om det är positivt att vi hade så bra sex och hörts redan 
    Kan någon annan än du svara på det?
    Hade jag själv haft bra sex med någon och velat träffa någon igen så hade jag gärna hört av mig till denne.
  • Anonym (Deli)
    Anonym (Helpmeout) skrev 2025-06-04 14:56:11 följande:
    Om det är positivt att vi hade så bra sex och hörts redan 
    Du kanske hade tur och hittade någon som du passade ihop med sexuellt direkt.

Sedan vart det kan leda till vet ingen!
  • Anonym (Deli)
    Anonym (Helpmeout) skrev 2025-06-04 15:12:49 följande:
    Nog ganska vanligt för personer som kommit ut ur ett längre förhållande. 
  • Anonym (Nope)
    Anonym (Helpmeout) skrev 2025-06-04 15:12:49 följande:
    Vad är problemet?
  • UngGubbeinorr
    Anonym (Helpmeout) skrev 2025-06-04 14:38:12 följande:
    Vi har hörts sedan den dagen.. men vill inte vara på
    Tänk på det här, särskilt då du även nämt psykfall annorstädes: 

Adam är narcissist. 
    Berra är psykopat. 
    Carl är en potentiell stalker. 
    David är en fullt normal kille. 

Vem av dem tror du ger upp först om du spelar svår och vem kommer vara ihärdigast? 

Killen kan mycket väl ha råkat ut för andra tjejer som nyttjat honom för engångsligg utan att erkänna det och han vill inte bygga falska förhoppningar och bli sårad. Så han kanske väntar på att du ska visa intresse för mer.
  • Anonym (Trött)

Sjukt sex har man ju bara första gångerna sen dör det ut....så har det varit för mig iaf men du kanske har andra erfarenheter

• Anonym (neg-gnägg-gäng-fjantar)

men gud vilket pissigt gäng i tråden som svarar på TS funderingar. Alla jävlas och fultolkar medvetet.

TS - det låter som det finns goda förutsättningar för er att utveckla något positivt!!! Jag tror på er, alla tecknen pekar ju rätt. Hoppas det blir en bra fortsättning. Lycka till!!!

• Anonym (Lajla S)
    Anonym (neg-gnägg-gäng-fjantar) skrev 2025-06-21 21:14:36 följande:

men gud vilket pissigt gäng i tråden som svarar på TS funderingar. Alla jävlas och fultolkar medvetet.

TS - det låter som det finns goda förutsättningar för er att utveckla något positivt!!! Jag tror på er, alla tecknen pekar ju rätt. Hoppas det blir en bra fortsättning. Lycka till!!!

Ja, om ni hade en stark seksuell kemi så tycker jag ni ska njuta av varandra igen.    Livet är för kort , ta för dig och njut.  Det gör jag med 14 år yngre älskare/kk
  • Anonym (Borderlina)
    UngGubbeinorr skrev 2025-06-05 00:54:06 följande:
    Tänk på det här, särskilt då du även nämt psykfall annorstädes: 

Adam är narcissist. 
    Berra är psykopat. 
    Carl är en potentiell stalker. 
    David är en fullt normal kille. 

Vem av dem tror du ger upp först om du spelar svår och vem kommer vara ihärdigast? 

Killen kan mycket väl ha råkat ut för andra tjejer som nyttjat honom för engångsligg utan att erkänna det och han vill inte bygga falska förhoppningar och bli sårad. Så han kanske väntar på att du ska visa intresse för mer.
    Adam bryr sig bara tills hon är den som blir mer "på", att hon är mer intresserad av homom.än han av henne
    ,då är hans ego återställt och han har "vunnit".

Berra försöker litegrann, blir sur, kallar henne fula saker och letar sedan efter ett enklare offer.

Carl är värst. Carl-Berra (kombo av Carl och Berra) är farligast
  • UngGubbeinorr
    Anonym (Borderlina) skrev 2025-06-22 13:16:41 följande:
    Adam bryr sig bara tills hon är den som blir mer "på", att hon är mer intresserad av homom.än han av henne
    ,då är hans ego återställt och han har "vunnit".

Berra försöker litegrann, blir sur, kallar henne fula saker och letar sedan efter ett enklare offer.

Carl är värst. Carl-Berra (kombo av Carl och Berra) är farligast
    Men du glömde David.. killen som kan ta ett nej som en gentleman och gå vidare till någon som skickar klarare signaler.
  • Man 78
    Anonym (Helpmeout) skrev 2025-06-04 14:21:57 följande:
    Hade de sjukaste sexet häromdan

Hallå alla där ute! behöver få hjälp att reda ut lite. jag har precis nyligen gått ur en relation och även den killen som jag träffade ute på krogen. Vi drogs till varandra väldigt snabbt och intensivt. Vi gick hem samma kväll och hade det absolut sjukaste sexet under natten. Vi hade även sex morgonen efter när vi va ?nyktra? sexet innehöll massa passionerat hångel och vi båda gick ner på varandra och känslan va helt amazing. Det blev också en del gos efteråt. Vi pratade om göra de igen (vi bytte nummer osv)men att ingen av oss var ute efter en relation just nu. Min fråga är ju självklart om vi kommer att ses igen? Jag är extremt sugen på att njuta med honom igen. Vi båda gav även varandra bekräftelse på att de va den bästa sexuella kemin med ett engångliggs man haft. 

Vi får väl verkligen hoppas att du får ligga med honom igen då. 
    Hur verkar han nu när ni har kontakt? 
  • Tom Araya
    Anonym (Helpmeout) skrev 2025-06-04 15:28:07 följande:
    jag menar ju sjukt sex på ett bra sätt.. 
    Bra sex eller "sjukt" bra sex är något annat än sjuk sex, det sistnämnda är bara konstigt, som att han var psykiskt störd.
Svar på tråden Hade de sjukaste sexet häromdan