• Anonym (Tråden är startad)

Fråga till kvinnor: Om du hade en kuk själv då?

Det vimlar ju av kukstorlekstrådar här. Så varför inte starta en till. Jag tänker på att jag ofta läser kvinnor berätta att man är så trött på dessa kuktrådar. Och jag kan förstå er. Det är nog rätt enahanda läsning. Samtidigt...är ni förvånade?

Så min fråga till er kvinnor här är följande; Om du hade en kuk själv, skulle du inte oroa dig över huruvida den är tillräckligt stor för de partners som du vill/tänker ha sex med? Fundera på om den räcker till och om dom egentligen hade velat att den hade varit annorlunda på något sätt? Hårdare, grövre, längre eller vad som helst?

Handen på hjärtat...

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fråga till kvinnor: Om du hade en kuk själv då?
  • Anonym (Tråden är avslutad)

Kommentarer är överflödiga.

• Anonym (Fredagskänsla...)

jovisst men kom igen....

• Anonym (kvinna)

för jag kan inte oroa mig över min egen storlek som kvinna på ett betydligt bättre sätt än hur dessa kuktrådar är utformade...

• Anonym (H)

Hur kommer man på att starta en sån här tråd?

• Anonym (Nightstride)

Det är inte konstigt att man undrar en del om detta. Jag är man och har större än medel med god marginal, men kan ändå känna nåt slags svartsjuka om jag får höra om någon som har större. Det är väl som med pengar eller nåt, man vill alltid ha mer. Är man rikare än genomsnittet så tittar man bara på dem som har finare bil, större pool, åker på fler semestrar, osv. Svårt att vara nöjd med det man har, oavsett om man har mycket eller lite. 

Att folk reagerar på att andra vill prata om ämnet kan nog bero på många olika skäl.
    * Vissa bryr sig helt enkelt.
    * Vissa är trötta på att alla ska bekymra sig så mycket om ämnet. Man ska komma ihåg att den som startar en tråd om sina egna bekymmer kring ämnet kanske aldrig pratat med någon om det innan, medan de som läser tråden har läst hundra likadana trådar. 
    * Sen tror jag att reaktionerna också kan komma från män som är mindre än medel, eller kvinnor vars män har mindre än medel. De försöker att gilla läget, vara nöjda med vad de har, men det är hopplöst när man hela tiden ska läsa om kvinnor som bara kan njuta av 20+ centimeter eller om män som knullar runt med sin jättekuk. 
    *  Plus säkert en massa andra skäl. Vi som vill prata om ämnet får tåla att vissa klagar, lika mycket som att alla andra får tåla att vissa vill prata om ämnet trots att de själva vill låta bli. 

Min främsta visdom om ämnet är att även om jag är välutrustad, så har jag börjat inse att det spelar väldigt liten roll. Sexlivet i mitt äktenskap har blivit rejält mycket bättre senaste åren. Vi blir bättre och bättre på att göra det bra för varandra. Det är nästan skrattretande hur vi trevade oss fram i början av vår relation, om man tänker på vad vi åstadkommer nu. Och ju bättre vi blir, desto mindre handlar det om min storlek. Det finns så otroligt mycket andra saker att lära sig att behärska i sänghalmen att den lilla delen som beror på kukstorleken är försumbar. Jag kan till och med önska att jag var mer normalutrustad, för det skulle vara mindre slitsamt för min fru och mindre risk att jag stöter i botten så att hon tappar lusten. 

Jag fattar att folk bekymrar sig för ämnet, men vill bara ge det rådet. Klart att storleken spelar roll. Men den rollen är ganska liten. Och fokuserar man för mycket på den lilla biten så missar man väldigt mycket annat härligt. Så oavsett om du är stor eller liten, utveckla de andra delarna av sexlivet!

• Anonym (Självklart)

Nu förväntar jag mig att ha motsvarande attraktiva attribut som man som jag har som kvinna. Eftersom jag har stora vackra bröst och enligt män smakar underbart så förväntar jag mig då att ha motsvarande stor och läcker kuk.

Och varför skulle man oroa sig då?

Alternativt så menar TS att alla könsbyterskor förses med en normal ICA basic- kuk och ska leva med det. I så fall får man väl jobba med att acceptera att man inte är speciell på det området och utveckla de förmågor som oftast ger en kvinna orgasm, istället.

• Anonym (Kvinna 30+)

Oroa inte er män, finns många kvinnor som föreställer personligheten än kuk.

Svar på tråden Fråga till kvinnor: Om du hade en kuk själv då?