Jag var ensam student och alla andra var äldre, kvinnlig personal på institutionen. De utsatte mig då för en helt galen, vulgär "slut-shaming"-attack. För mig låter de som vanföreställningar eller kanske en långt fortskriden kognitiv svikt. Jag skrev upp dialogen på T-banan på väg hem från universitetet:
Plötsligt sa en äldre kvinna, Anita, fil. lic., nära pensionsåldern:
Anita: "Vi veeet". Hon liksom drog ut på det hon sa med "veeet".
Jag frågade: "Ni veeet vadå?"
Anita: "Äsch...men kom igen!"
Jag: ???
Anita: "Vi vill ta upp ditt knullande här på institutionen."
Jag (förskräckt): "Det finns inget knullande!"
Anita: "Det spelar ingen roll vad du säger, för vi alla vet ändå att du och "professorn" knullar jättemycket med varandra, hela tiden. Vi har den kunskapen i våra huvuden."
Jag (chockad): "Det stämmer inte alls, jag "knullar" inte med någon!"
Anita: "Ni är avslöjade, så det är lika bra att du erkänner! Erkänn! ERKÄNN!"
Jag: "Jag kan inte erkänna någonting som jag inte har gjort"
Anita: "Jag har en unik förmåga, som gör att jag kan känna av, om någon kvinna i min närhet har väldigt mycket sex, och DU ÄR EN SÅDAN KVINNA!"
Anita la till: "OCH DET RÖR SIG OM ETT ENORMT INTENSIVT SEXUELLT UMGÄNGE!!!"
Anita: "Jag är väldigt van vid att bedöma andra kvinnors sexliv och underliv."
Anita: "Jag är en sexuellt väldigt erfaren kvinna och jag har alltid varit enormt kunnig på det sexuella området. Jag är alltid den första på institutionen att känna av, om någon av studenterna har blivit gravid.
Anita: "Jag kan också känna av om någon av studenterna har underlivsbesvär och då kan jag ställa en diagnos och hjälpa dem."
Jag: "Fast jag är inte sexuellt aktiv överhuvudtaget!"
Anita: "VA? Varför knullar du inte?"
Jag: "Jag vill hålla min kropp ren och jag är livrädd för alla bakterier och virus." Här borde jag kanske ha svarat "pga religiöst motiverad, fullständig, sexuell avhållsamhet", att min släkt är väldigt religiös, liksom jag, och att man inte får ha sex alls utan att vara gift, enligt våra extremt stränga lagar.
Anita: "Du hörde inte vad jag sa: du ska sluta knulla med "professorn!""
Jag: "Jag gör ingenting sådant överhuvudtaget!"
Anita: "Men ALLA här vet om att du och "professorn" knullar med varandra, jättemycket, hela tiden!"
Jag svarade: "Jag knullar inte med nån!".
Anita: "Fast vi vet i alla fall att du och "professorn" knullar jättemycket med varandra, hela tiden".
Jag: "Det stämmer inte!"
Anita: "Men vi vet precis allt om ditt knullande med "professorn!""
Jag svarade: "Det finns inget knullande!"
Anita: "HÖÖR PÅ MIG, DU SKA SLUUTTA KNULLA MED PROFESSORN!!!"
Jag: "Jag "knullar" inte med någon!"
Varje gång som Anita kom med sina vulgära anklagelser, gapskrattade de andra damerna, synkront, och rullade ut sina tungor långt ut, som "slipsar", och de nickade också synkront. Det här var den värsta förnedringen som jag har någonsin upplevt under hela mitt liv! Eftersom de var så synkroniserade, måste de ha kommit överens om de här kränkande uttalandena och tung-ut-rullandet i förväg. Jag fattar inte varifrån Anita fick de här vanföreställningarna om mig och "professorn", men de är helt vansinniga, var de kanske rashygieniskt motiverade? Det finns absolut ingen sanning i dem, de är helt och hållet tagna ur luften. Jag lever i en ordnad tillvaro och helt utan sex, enligt familjens stränga religioner. Är Anita inbillningssjuk, när hon får konstiga saker för sig, saker som har aldrig hänt, med sin "unika förmåga", dvs hon går omkring och känner av "knull", dvs "virtuella gyn-kontroller!" Jag tror att hon gillar konfrontationer och "snaskiga" skandaler.
Till sist reste de sig och gick ut från kafferummet, utan att säga ett enda ord. Jag kände mig djupt chockad och traumatiserad. Kränkningen var fruktansvärt obehaglig, pga av att jag är från en djupt religiös familj, där det är totalförbjudet att ha sexuellt umgänge utan att man är gift. Man får inte ens pussas eller kramas före äktenskapet enligt våra lagar, utan man får endast hålla varandra i handen före äktenskapet! Kvinnors kyskhet är extrem viktig i min släkt och jag är uppfostrad till fullständig avhållsamhet före äktenskapet, med "kom ihåg att det i vår familj inte är tillåtet att ha sexuellt umgänge utan att vara gift". Hur ska kvinnliga, muslimska studenter, som har samma regler som min släkt, kunna studera på universitetet, efter den här kränkningen? Min mamma och syster mår nu också dåligt av de här helt vansinniga sex-anklagelserna mot mig och "professorn" och de vill nu sluta ha kontakt med mig helt, pga den här, svåra kränkningen.