Tyda graviditetstest clearblue early
Jag vet att det finns 1000 trådar om det här och dessa test men jag vill ändå ha synpunkter.
finns där ett streck eller inte?
Jag vet att det finns 1000 trådar om det här och dessa test men jag vill ändå ha synpunkter.
finns där ett streck eller inte?
Ser inget streck men det kanske syns bättre i verkligheten? 😊
Ser inte något streck men de är lika känsliga som Clearblue digitalt med blinkande rött ljus (va de nu heter). Så köp ett sådant så får du svart på vitt :)
Nej det finns inget streck där.
Du är inte gravid.
Ett hett tips, om du behöver hjälp med att "tyda" så är du inte gravid. Testen är tydliga när man är gravid. Resten är bara önsketänkande.
Den första bilden är gårdagen, den andra idag. Är det bara jag som ser ett tydligt streck på dagens och därmed en stegring från igår? 👀
Ser tyvärr inget streck.
Behöver man fråga flera, pilla isär test, ändra med olika filter o.s.v så är det antagligen negativt. Antingen för att man inte är gravid eller att det är för tidigt. VÄNTA några dagar.
Jag ser svagt, grattis
Den första bilden är gårdagen, den andra idag. Är det bara jag som ser ett tydligt streck på dagens och därmed en stegring från igår? 👀
Hej!
Jag skulle också behöva hjälp med att tyda gravtest. Fick blödning förra veckan, väldigt lätt rosa och sen varade den 4 dagar med bruna flytningar och lite klumpar Men sen inget. Trodde det var mens men började fundera när den bara försvann. Tog ett test i morse, är det ett spökstreck eller bara svag positivt? Hjälp! Har försökt bli gravid snart 3 år
Hej!
Jag skulle också behöva hjälp med att tyda gravtest. Fick blödning förra veckan, väldigt lätt rosa och sen varade den 4 dagar med bruna flytningar och lite klumpar Men sen inget. Trodde det var mens men började fundera när den bara försvann. Tog ett test i morse, är det ett spökstreck eller bara svag positivt? Hjälp! Har försökt bli gravid snart 3 år
Det bilderna tagna inom tiden så finns antydan till ett streck.
Vänta en vecka och sedan köper du ett digitalt test för att bekräfta.
Hej!
Hej,
Jag tog ett graviditetstest imorse. Jag tolkar det som ett svagt streck (eller vill vill vill absolut göra det iallafall).
Får jättegärna input och ärlig sådan kring vad ni tror :)
Snälla, är det någon som kan hjälpa mig att tolka detta?
Jag undrar om Clearblue Early (6 dagar innan mens) alltid visar ett svagt streck om man läser av testet efter 20?60 minuter? Alla mina tester ser likadana ut sedan en vecka tillbaka ? ett svagt men synligt streck som kommer efter ca 20 minuter och sitter kvar.
Jag har även testat med RFSU och fått samma resultat där.
Börjar fundera på om det kan vara en kemisk graviditet, eller om det helt enkelt är så att dessa tester alltid visar streck när man tittar efter att tiden har gått ut.
Jag vet att man inte ska tolka testet efter angiven tid, men eftersom jag har varit gravid tidigare och känner igen de tydliga symptomen, blir jag förvånad att strecken inte blir tydligare.
Snälla, är det någon som kan hjälpa mig att tolka detta?
Jag undrar om Clearblue Early (6 dagar innan mens) alltid visar ett svagt streck om man läser av testet efter 20?60 minuter? Alla mina tester ser likadana ut sedan en vecka tillbaka ? ett svagt men synligt streck som kommer efter ca 20 minuter och sitter kvar.
Jag har även testat med RFSU och fått samma resultat där.
Börjar fundera på om det kan vara en kemisk graviditet, eller om det helt enkelt är så att dessa tester alltid visar streck när man tittar efter att tiden har gått ut.
Jag vet att man inte ska tolka testet efter angiven tid, men eftersom jag har varit gravid tidigare och känner igen de tydliga symptomen, blir jag förvånad att strecken inte blir tydligare.