Anonym (Yolo) skrev 2025-06-10 14:42:07 följande:
Hur fixa en KK?
Vet att det finns åtskilliga trådar men vad fan jag skriver en ny..
Är 52 år gammal och fan kåtare än normalt..Har en fru som visst det går nån månad imellan men nån slags sexliv finns ju..men vore så jäkla klockrent att bara ha nån med samma lust och bara träffas för kravlöst sex ett par timmar..Antar att det är nån app eller nåt man kan använda men vilken? Hur gör ni som har erfarenhet av detta?
Drömmen vore ju en gift kvinna som inte vill nåt mer än så..
Jag var i din situation för ett antal år sedan, fast i min relation blev det inte något intimt mer än 1-2 gånger per år, så jag var kanske lite mer desperat än du.
Det är välidgt enkelt att hitta partners i liknande situation, fast när jag tittar i backspegeln hade jag nog inte valt otrohetsvägen, utan borde ha gjort slut med mitt ex där och då. Jag rekommenderar inte att du går otrohetsvägen... det kan bli väldigt smärtsamt både för dig och din nuvarande kvinna.
Om du ens ska tänka tanken att börja vänstra, behöver du ha möjlighet att genomföra det. Du behöver ha någonstans att vara och ha gott om egentid. Speciellt om det ska vara något långvarigt. Ska du lyckas underlättar det såklart även om du har lätt för att skaffa kvinnor rent allmänt.
Det finns två appar/siter som är speciellt inriktade på att föra samma människor i din sitation; det är Victoria Milan och Ashley Madison. Det kostar en slant; du kommer att få svårt att lyckas om du inte betalar. Det förekommer en del lurendrejeri med catfishing och annat på dessa siter, precis som på alla andra siter. Använd ditt sunda förnuft så blir du inte lurad.
Undvik alla andra hundratals siter som enbart vill lura dig på pengar. Du märker genast att det är fuffens när du blir kontaktad av kvinnor bara någon minut efter att du registrerat dig. Använder du ditt kontokort, kan du behöva säga upp ditt abbonemang genom att behöva faxa uppsägning eller liknande. VM och AM är betdyligt tryggare.
Det finns även andra siter och appar där du kan lyckas, men som är mer allmänt inriktade på dejting och sex-dejting, t ex Swipe-appar som Tinder, eller kontaktsiter som Bodycontact eller Hemligg. Många där förutsätter dock att du är singel, i öppen relation eller annan liknande situation.
Sedan finns det ju de som vänstrar med kollegor och i andra sammanhang där man träffas naturligt, men jag tror att det kan vara svårare att planera... mer sådant som bara händer.