• Anonym (Tufft2025)

Rött kött mellan äggplock o insättning?

Jag funderar på en middag med rött kött o två glas vin, max, några dagar innan insättning. Gjorde inte så här vis förra insättningen som resulterade i grav och mest fundersam över köttet. 

hur skulle ni ha gjort?

ps. Råkade starta tråden utan att godkänna anonyma svar, därav två trådstarter.

• Svar på tråden Rött kött mellan äggplock o insättning?
  • starrsky

Hmm, jag förstod inte riktigt frågan, att din måltid innan insättning skulle påverka? 

Jag är vegetarian och man in första återföring har fäst (så hoppas vi den blir kvar :)). 

Det enda jag gjorde var att äta pommes efter ET men det är bara av ren vidskeplighet/kul tradition haha. 

Jag hade dock passat på att ta ett glas vin innan återföring medan man kan ;) 

• starrsky
    starrsky skrev 2025-06-13 21:09:17 följande:

Hmm, jag förstod inte riktigt frågan, att din måltid innan insättning skulle påverka? 

Jag är vegetarian och man in första återföring har fäst (så hoppas vi den blir kvar :)). 

Det enda jag gjorde var att äta pommes efter ET men det är bara av ren vidskeplighet/kul tradition haha. 

Jag hade dock passat på att ta ett glas vin innan återföring medan man kan ;) 

Min* första återföring 
Svar på tråden Rött kött mellan äggplock o insättning?