• Anonym (Dickpics)

Är dickpics "beviset" på att män tänker med kuken?

Det är ju så pass vanligt förekommande att man kan börja tro att det är en del av mäns natur att ofreda och/eller skaffa sig sexuell makt. Även män som utåt sett är intelligenta och verbala ägnar sig tydligen åt sådant apbeteende.

Vad är det som gör att mäns hjärnor försvinner ner i skrevet så fort de ser en attraktiv/ tildragande kvinna? Vad är det som gör att man skickar dickpics eller sexuella förslag/ frågor istället för att behandla kvinnor som människor som man pratar anständigt med? Anser ni att det är en viss typ av män som håller på med sådant eller har egentligen alla män eller de flesta dessa tendenser?

Är det inte dags att vi kvinnor och anständiga män, i den mån de finns, sätter ned foten ordentligt mot sådant? Annars finns risken att gränserna för vad män anser sig få/ kunna göra flyttas fram och det gör bara att kvinnor måste bli ännu mer reserverade för vilka de tar kontakt med, främst på nätet, och det gör också att män som inte menar att ofreda utan kanske bara vill skämta om sex blir misstänkliggjorda. 

• Svar på tråden Är dickpics "beviset" på att män tänker med kuken?
  • Anonym (Nejnej)

Som sagt - noll sociala färdigheter......
    "Isbrytare" my ass!

• Anonym (Ella)
    Anonym (Fallosfredde) skrev 2025-06-12 16:27:59 följande:
    Men det kan ju ändå vara en bra isbrytare, rent socialt. 
    Snarare en brobrännare. Rent socialt.
  • Anonym (Styve)
    Anonym (Ella) skrev 2025-06-12 17:21:49 följande:
    Och du har ju naturligtvis testat att kontakta kvinnor i stor skala så du talar av erfarenhet?
  • Anonym (Cito)
    Anonym (Styve) skrev 2025-06-12 17:36:14 följande:
    Och du har ju naturligtvis testat att kontakta kvinnor i stor skala så du talar av erfarenhet?
    Sluta att undvika frågan och svara på hur du anser att kvinnor ska klä sig för att slippa oombedda dickpicks.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (C)
    Anonym (Nejnej) skrev 2025-06-12 17:02:45 följande:

Som sagt - noll sociala färdigheter......
    "Isbrytare" my ass!

Ha, ha, så sant.
  • Anonym (C)
    Anonym (Ella) skrev 2025-06-12 17:21:49 följande:
    Ja, verkligen.
  • Anonym (C)
    Anonym (Fallosfredde) skrev 2025-06-12 17:58:07 följande:
    En bild på din röv hade troligen också kunnat funka som isbrytare.
    Moget svar.
  • Anonym (Ella)
    Anonym (Styve) skrev 2025-06-12 17:36:14 följande:
    Jag är kvinna och jag har kvinnliga vänner. Jag vet mer än du.
  • Anonym (Styve)
    Anonym (Cito) skrev 2025-06-12 17:42:04 följande:
    Sluta att undvika frågan och svara på hur du anser att kvinnor ska klä sig för att slippa oombedda dickpicks.
    Jag vill att du går lättklätt - nästan naken för att slippa.
  • Anonym (Cito)
    Anonym (Styve) skrev 2025-06-12 18:48:35 följande:
    Jag vill att du går lättklätt - nästan naken för att slippa.
    Gör inga antaganden om mitt kön, tack- och slingra dig inte.
    Svara nu- hur ska KVINNOR klä sig enligt dig för att slippa oönskade dickpics? För det går ju inte ihop med ditt tidigare exempel där du tog upp lättklädd och nakenbilder som förevändning för att skicka dickpics.
  • Core

?Män?

Denna jävla generalisering. Cirka 25 procent av alla män mellan 20-40 är singel. Hur många av dom är tragiska dickpicare? 5 procent? Visst, det är många, visst, kanske är det färre singlar men vissa störda män i relation istället.

Förmodligen är det betydligt färre procentandel som skickar sånt skit, men dom få som gör det skickar kvantitativt mycket.

Det skulle ALDRIG gå att generalisera störda kvinnor och låta en liten andel fronta en hel könstillhörighet på det sättet. 

Bös till människor är vad ni är. 

• Anonym (Nejnej)

Dessutom gör dessa dick.heads att män som faktiskt har intresse för kvinnor/personer hamnar i facket med blottare och fanatiska runktomtar.
    Skit har ju en förmåga att skvätta runt......tyvärr.

• Anonym (Fallosfredde)
    Anonym (Nejnej) skrev 2025-06-12 21:18:06 följande:

Dessutom gör dessa dick.heads att män som faktiskt har intresse för kvinnor/personer hamnar i facket med blottare och fanatiska runktomtar.
    Skit har ju en förmåga att skvätta runt......tyvärr.

Det kan inte vara sunt att vara så arg.
  • Anonym (C)
    Anonym (Fallosfredde) skrev 2025-06-12 22:23:46 följande:
    Alla känslor är sunda.
  • Anonym (Nic)
    Anonym (Fallosfredde) skrev 2025-06-12 22:23:46 följande:
    Det enda osunda i denna tråd är ju alla tomtar som på allvar tycks tro att deras ynklige fulmask skulle vara något att se på. 
  • Anonym (C)
    Anonym (Cito) skrev 2025-06-12 19:18:15 följande:
    Gör inga antaganden om mitt kön, tack- och slingra dig inte.
    Svara nu- hur ska KVINNOR klä sig enligt dig för att slippa oönskade dickpics? För det går ju inte ihop med ditt tidigare exempel där du tog upp lättklädd och nakenbilder som förevändning för att skicka dickpics.
    Verkar inte komma nåt svar.
  • Anonym (Fallosfredde)
    Anonym (Nic) skrev 2025-06-12 22:27:39 följande:
    Det enda osunda i denna tråd är ju alla tomtar som på allvar tycks tro att deras ynklige fulmask skulle vara något att se på. 
    Vi driver en aning. Men ni hugger som kobror.
Svar på tråden Är dickpics "beviset" på att män tänker med kuken?