Hur får man energi att göra saker?
Jag är i medelåldern och har så länge jag kan minnas varit seg, haft enormt sömnbehov och det har bara blivit värre med åren. Det kan ibland ta dagar innan jag svarar på sms, jag blir fort trött. Jag går dock promenad en timma nästan varje dag bara för att min kropp behöver det men det har ingen effekt, jag äter nyttig mat men ingen effekt där heller, efter ca 3 muggar kaffe börjar det rassla till lite i huvudet och jag kan gå och lägga i en tvätt i tvättmaskinen. Jag har tagit varenda blodprov som finns, men dom hittar inga fel. En neurolog frågade mig flr ett tag sedan om jag går hos psykiatrin vilket jag inte gör, han sa att jag är så seg så jag skulle behöva anfetamin, dock låg dos, men jag vill inte ta droger för att få igång min motor. Så jag har istället börjat äta L-Lysin (1000 mg) som ska hjälpa till att bilda Dopamin, men ingen effekt där hekler...jag ger snart uop, att vara såhär seg tar på psyket för jag orkar snart ingenting. Snälla ni, jag är desperat, vad ska jag göra? Vad kan jag äta för att få igång motorn men som inte är droger?? Mycket tacksam för era input.