• MrZyberWolf

Singel och sexlös

Har varit singel i många år ofrivilligt, och något sex har det inte blivit iheller, vilket känns väldigt deprimerande. Har varit med på dejtingsidor och även sidor som BC och K6, men inte någon lycka någonstans. Var också förut ute på krogen men blev aldrig något där iheller. Antar att man kanske är en man som kvinnor inte finner attraktiv eller intressant? 
    Läser om många som får ligga otroligt mycket, har kk, ONS och annat, men jag själv får aldrig uppleva någon sådant trots att jag försökt länge. 
    Folk jag känner tycker jag ser bra ut, men om jag är på dejting-appar så tycker kvinnor helt tvärtom. 

Hade önskat att jag träffade en kvinna som blev intresserad av mig sexuellt, men det lär nog aldrig hända. 

Fler som kan känna igen sig i detta?

F

• Svar på tråden Singel och sexlös
  • Anonym (Nej)

Kvinnor vill inte bara ha sex, när ska ni män förstå det? Vad får hon ut av det? Det är mest mannen som njuter av tillfälligt sex medan kvinnan riskerar både graviditet, sjukdomar, våld, misshandel, ställa upp på saker hon inte vill eftersom många män är så fruktansvärt på m.m. 

• MrZyberWolf

Om nu inte kvinnor bara vill ha sex hur kommer det då sig att många kvinnor är med på olika sidor som BC och K6? Har sett många annonser där kvinnor söker efter män som kan sätta på dom, så det du skriver stämmer inte riktigt.

• molly50
    MrZyberWolf skrev 2025-06-22 20:42:56 följande:

Om nu inte kvinnor bara vill ha sex hur kommer det då sig att många kvinnor är med på olika sidor som BC och K6? Har sett många annonser där kvinnor söker efter män som kan sätta på dom, så det du skriver stämmer inte riktigt.

Det gäller såklart inte alla kvinnor. Det finns kvinnor som bara vill ha sex också. Men många vill ha något mer seriöst och har svårt att ha sex utan känslor inblandade.
  • Anonym (Nej)

Det finns såklart kvinnor som säkert bara vill ha sex men dom är i minoritet. Jag får i alla fall inte ut något av att bara ha sex. Jag vill hitta på saker, diskutera intressanta ämnen, få intellektuellt utbyte m.m för att känna attraktion
  • Anonym (Nej)

Då har jag det betydligt bättre och skönare hemma i soffan framför en bra film.

• burleskburkläsk
    Anonym (Nej) skrev 2025-06-22 21:00:48 följande:
    Det finns såklart kvinnor som säkert bara vill ha sex men dom är i minoritet. Jag får i alla fall inte ut något av att bara ha sex. Jag vill hitta på saker, diskutera intressanta ämnen, få intellektuellt utbyte m.m för att känna attraktion
    Jag som singel man som aldrig haft ons och liknande kan bara hålla med!
    Pass di...jau har kråsor i labbarna! :P
  • Anonym (-)
    Känner igen mig delvis, är inte ute efter tillfälligt sex i första han utan vill uppleva kärleken i första hand. Men har aldrig lyckats med det även om jag varit nära ett par gånger. Har hittat dejter både på nätet och irl men det är lika svårt på bägge sätten är min erfarenhet. Är 30 år och har bara kysst två kvinnor i hela mitt liv. Det och hångel är det mest intima jag upplevt hittills. Håller med om att det inte är en rolig känsla.
  • Anonym (Meh)

Inte särskilt attraktivt med män som bara vill pippa. Ytligt, själlöst. Försök att bry dig om en kvinna istället och se henne som en människa. 

• Anonym (A)
    Anonym (Meh) skrev 2025-06-23 04:16:16 följande:

Inte särskilt attraktivt med män som bara vill pippa. Ytligt, själlöst. Försök att bry dig om en kvinna istället och se henne som en människa. 

Det hjälpte tydligen inte anonym(-), män som tar för sig har bättre möjligheter att få ligga. 
  • Anonym (B)

Hut har du det med vänner  i övrigt?

• Anonym (Vmmm)

De tycker väl inte att du är attraktiv. Många ensamma män signalerar dessutom desperation samt oerfarenhet. 

Men vill du bara ligga så är ju sexköp lagligt i både Danmark och Tyskland. 

• Anonym (Meh)
    Anonym (A) skrev 2025-06-23 07:59:53 följande:
    Det hjälpte tydligen inte anonym(-), män som tar för sig har bättre möjligheter att få ligga. 

Kanske för att han är just så sexfixerad och inte nämnt något om kvinnor som faktiska människor. 

Och får han inga napp på rena sexsidor där en avvikande liten grupp med kvinnor hänger så håller han inte måttet på det utseendemässiga planet heller. 

• Anonym (A)
    Anonym (Meh) skrev 2025-06-23 12:40:14 följande:

Kanske för att han är just så sexfixerad och inte nämnt något om kvinnor som faktiska människor. 

Och får han inga napp på rena sexsidor där en avvikande liten grupp med kvinnor hänger så håller han inte måttet på det utseendemässiga planet heller. 

Blandar du inte ihop anonym(-) med ts nu? Eller missförstod jag dig?
  • Anonym (Meh)
    Anonym (A) skrev 2025-06-23 13:21:29 följande:
    Blandar du inte ihop anonym(-) med ts nu? Eller missförstod jag dig?
    Det är möjligt men samma svar kan ju ges till den där - isåfall. Funkar det inte så handlar det om otillräcklighet i någon mån hos dessa män.
  • Vi är två

Men snälla, det du ser på BC och andra sidor är låååångt från vad det påstås vara. 
    Vi har profil på BC och vet att merparten är fejk. Det är ytterst lite seriöst så du kan inte använda det som att du inte lyckats
  • Anonym (A)
    Anonym (Meh) skrev 2025-06-23 13:32:38 följande:
    Det är möjligt men samma svar kan ju ges till den där - isåfall. Funkar det inte så handlar det om otillräcklighet i någon mån hos dessa män.
    Håller med i princip men tycker själv man bemöter en som verkligen prioriterar kärleken annorlunda och bättre en kåtbock som bara vill ligga. 
  • MrZyberWolf
    Anonym (Vmmm) skrev 2025-06-23 08:06:58 följande:

De tycker väl inte att du är attraktiv. Många ensamma män signalerar dessutom desperation samt oerfarenhet. 

Men vill du bara ligga så är ju sexköp lagligt i både Danmark och Tyskland. 

Var faktiskt i en relation under 6 års tid, så helt oerfaren är jag inte. Om någon tycker jag är attraktiv eller inte är väldigt individuellt och vi alla attraheras av olika saker. Dom flesta män på både dejting-appar och sexsidor får ingen napp, och dom som får är en minoritet. 

Sen är attraktion mer än bara ett utseende. Men tyvärr så handlar dejting idag mer om yta än vem du är som person. 
Svar på tråden Singel och sexlös