Vill ha tillbaka mitt ex
Började med att det tog slut i oktober förra året och han flyttade, men efter två månader tog vi upp kontakten igen och började umgås väldigt mycket med varandra och hade superroligt verkligen. Vi pratade massor om framtiden osv.. sen en dag så säger jag att jag behöver lite tid för mig själv men att känslorna för honom absolut finns kvar, men att jag inte kan lägga all fokus på bara honom utan behöver fixa mig själv med. Då går han in på Tinder och träffar en tjej som bor 100mil bort och tar upp henne hem till honom och hon stannar tre veckor! Jag fick chocken för det kom verkligen från ingenstans. Direkt hon åker hem så hör han av sig och vi ses och ligger och umgås i 3 veckor, sen åker han ner till henne och hälsar på 2veckor vilket jag inte var beredd på. När han kommer hem hämtar jag honom på tåget och vi okej hem till honom och har lite roligt bland annat också sitter vi och surrar. Han säker att han kommer sakna mig men att han måste se vart dedär leder mellan dom. Men han säger även att det blir som en förlust för honom att tappa mig. Jag blir så jävla förvirrad så jag vet inte vad jag ska göra, tycker ju verkligen om honom! Men kan han verkligen ha känslor för henne påriktifr