• Anonym (Tydligen en bordell)

Kollegan knullar chefen och får allt tack vare det!

En sak blev uppenbar nu här under morgonen....
    Jag har, sedan förra sommaren, halvt jobbat ihjäl mig. Detta för att vi är 3 personer som tar hand om en viss funktion på det företag jag jobbar på (vill tyvärr inte vara mer specifik än så då jag vet att min kollega också är inne på familjeliv en del).
    Tillbaka till saken så har det varit otroligt mycket att göra och en del av varför det är så är just för att en av oss tre knappt bidrar till att få allt att funka. Det är heller inget jättestort bolag jag jobbar på sätt till antalet anställda, men vi omsätter en hel del. Kollegan i fråga fördriver mest tiden på jobb och lyckas trots det alltid stå och skratta med chefen eller vara delaktigt så fort han checkar in. På möten och liknande tar hon gärna plats, så det framstår som att hon gör mer än vad hon egentligen gör.
    Alltid tyckt att det är så konstigt att han inte ser igenom det och att han bara förbiser hur mycket tid hon spenderar på snack och hur lite verkstad det leder till om ni förstår vad jag menar.
    Men så nu, här idag på morgonen, "fångade" jag dem på bar gärning. En stor del av de anställda är antingen iväg på semester eller på någon typ av ärende idag/denna veckan så det är rättså lugnt på kontoret. Satt då och funderade på var hon var för vi har en del som behöver betas av innan resten går på semester så tog en liten runda.
    Något jag reagerade på är att vi då har ett litet utrymme på lagret som är rättså avskilt men också brukar stå öppet för att de på lagret behöver gå in och ut ur det hela tiden. Gick mot det och tyckte att jag hörde något, så jag lyssnade mot dörren och hör då tunga manliga andetag och det typiska gluck gluck gluck ljudet från en avsugning....
    Funderade på att öppna och "oj, förlåt" men har inget där att göra egentligen så visste inte riktigt vad jag skulle göra så jag gick därifrån "och tog en kaffe" istället. Ville även dubbelkolla om chefen var på kontoret men det var klart att han inte var där och har tillgång till hans kalender och där står det att han skulle vara på plats nu under dagen.
    Denna jävla subban suger då av honom (tror jag men med största sannolikhet) och gör säkert mer och slipper då göra sitt jävla jobb och då landar det i mitt knä.
    De är båda singlar så kan inte avslöja det för någon partner eller så och utöver den extra arbetsbördan älskar jag mitt jobb och tycker egentligen att lönen är för hög så är grymt tacksam för det, men det är också under förutsättning att jag inte behöver göra jobbet för två personer och hon som är och myser med chefen får samma lön av att vara hans nöjesflicka på jobb och ha det trevligt och därefter inte bidra till arbetet...
    Vet inte riktigt vad jag vill med denna tråden, råd kanske, men även bara få skriva av mig lite. Jävla skit alltså...
  • Svar på tråden Kollegan knullar chefen och får allt tack vare det!
  • Anonym (Norman)

Du vill inte att kollegan ska känna igen dig, sedan outar du hen ändå. 

OK. Då vet vi att vi inte kan lita på dig. 

Anonym (Norman) skrev 2025-06-23 10:30:23 följande:

Du vill inte att kollegan ska känna igen dig, sedan outar du hen ändå. 

OK. Då vet vi att vi inte kan lita på dig. 

Hur menar du nu?

Behövde skriva vad som faktiskt hänt för att ni skulle få en så tydlig bild som möjligt men har varken nämnt namn, företag, funktion eller något annat som gör att man direkt kan koppla varken mig eller henne till någon av de punkterna?

Risken är väl framförallt att hon känner igen sig och då får jag ta den diskussionen med henne, men för en utomstående är det smått omöjligt om det inte är så att man i princip redan vet vad det hela handlar om ändå...
  • Anonym (Laura)

Är en 25-årig tjej som inte har några problem att suga eller knulla mig till några fördelar om chefen är snygg. 
    Har gjort det sen mitt första jobb och det har lönat sig bra. Kanske inte så mycket i att slippa undan jobb men lönespecen har varit trevlig. Det har bara lönat sig för mig. Tänder dessutom på äldre män så bara win win. Säkert nån som blivit avundsjuk men har ju bistått med "extratjänster" som de inte gjort.

Anonym (Laura) skrev 2025-06-23 10:46:41 följande:

Är en 25-årig tjej som inte har några problem att suga eller knulla mig till några fördelar om chefen är snygg. 
    Har gjort det sen mitt första jobb och det har lönat sig bra. Kanske inte så mycket i att slippa undan jobb men lönespecen har varit trevlig. Det har bara lönat sig för mig. Tänder dessutom på äldre män så bara win win. Säkert nån som blivit avundsjuk men har ju bistått med "extratjänster" som de inte gjort.

Avundsjuka kanske det bidrar med till någon grad för vissa.

Men avsaknaden av självrespekt är en större del av det och i mitt fall att hellre gå och knulla än att göra jobbet och därefter få det att framstå som att man gjort mer än det man egentligen gjort talar för en urusel integritet och det är det jag stör mig på mest.

Gör bara stämningen rutten...

Att hitta en chef som är sugen på att ha sex på jobbet är nog inte så svårt, men att välja att köra på den vägen är det som gör mig lack. 

Du blir hans leksak, och är det en hög lönespecifikation du är ute efter finns det "jobb" där det är själva jobb beskrivningen och då kikar du snarare på några tusenlappar i timmen, skattefritt dessutom. Tänk vilka pengar du hade kunnat tjäna då...

• EnAnonumius
    Anonym (Tydligen en bordell) skrev 2025-06-23 10:15:49 följande:
    Denna jävla subban suger då av honom (tror jag men med största sannolikhet) och gör säkert mer och slipper då göra sitt jävla jobb och då landar det i mitt knä.
    Så länge du inte har handfasta bevis så kan du ju inte sitt och hävda (som du gör) i övriga inlägget att hon är bossens lilla "glädjeflicka".

Och så länge du inte har dessa handfasta bevis så får du nog bara släppa det, och säga till chefen att du vill ha löneökning då du jobbar ju för två.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Kollegan knullar chefen och får allt tack vare det!