• Anonym (Kalle)

Ge.mim tjej orgasm enbart med mun och händer

Jag har jättelätt för att få.det att gå för min tjej på.konventionelt vis. Jag skulle vilja få det att gå för.henne utan.att använda snoppen. Av någon anledning lyckas jag dåligt här. Har någon nåt tipsmeller beskrivning om hur ni gör?

• Svar på tråden Ge.mim tjej orgasm enbart med mun och händer
  • Anonym (m)
    Anonym (Kalle) skrev 2025-06-24 17:29:44 följande:

Jag har jättelätt för att få.det att gå för min tjej på.konventionelt vis. Jag skulle vilja få det att gå för.henne utan.att använda snoppen. Av någon anledning lyckas jag dåligt här. Har någon nåt tipsmeller beskrivning om hur ni gör?

Låt henne styra det
  • Anonym (Nightstride)

Intressant bekymmer att ha. För du menar att hon kommer lätt vid penetration, vaginalt? Men du lyckas inte när du bara stimulerar klitoris? 

För oss är det tvärtom. Min fru får de bästa orgasmerna vid dubbel stimulans, alltså klitoris och penetration samtidigt. Jag sköter klitoris under förspel och större delen av sexet, men på slutet går det lättast om hon får gnugga själv (medan jag penetrerar). Det händer att jag lyckas ta henne hela vägen i mål med hand eller mun, men absolut inte varje gång, utan för det mesta får hon styra takten på slutet. 

• Anonym (Kalle)
    Anonym (Nightstride) skrev 2025-06-24 23:59:18 följande:

Intressant bekymmer att ha. För du menar att hon kommer lätt vid penetration, vaginalt? Men du lyckas inte när du bara stimulerar klitoris? 

För oss är det tvärtom. Min fru får de bästa orgasmerna vid dubbel stimulans, alltså klitoris och penetration samtidigt. Jag sköter klitoris under förspel och större delen av sexet, men på slutet går det lättast om hon får gnugga själv (medan jag penetrerar). Det händer att jag lyckas ta henne hela vägen i mål med hand eller mun, men absolut inte varje gång, utan för det mesta får hon styra takten på slutet. 

Ja med missionären är skitsinpelt, men då är det både vaginalt och klitoris.
  • Anonym (Jag svarar på dina frågor)

Jag ger min fru orgasm genom såväl penetration som oralt. Min fru föredrar nog orgasm via penetration därför att den enligt henne känns djupare. Men jag föredrar att ge henne orgasm med bara min tunga. Det känns mer intimt, intensivt och nära. Min favorit är att efter att han slickat henne på ett varierande sätt (lätt och flyktigt, lite mer intensivt, sugit på blygdläpparna och klittan) och när jag märker att hon är nära så brukar jag låta tungan, i sin hela bredd, sakta och med lätt tryck röra sig upp och ner för hennes kön. Då skakar hela hon. Och jag känner hennes orgasm med hela mitt ansikte. Närmare än så kommer man inte. 

• Anonym (Man)
    Anonym (Jag svarar på dina frågor) skrev 2025-06-26 08:27:24 följande:

Jag ger min fru orgasm genom såväl penetration som oralt. Min fru föredrar nog orgasm via penetration därför att den enligt henne känns djupare. Men jag föredrar att ge henne orgasm med bara min tunga. Det känns mer intimt, intensivt och nära. Min favorit är att efter att han slickat henne på ett varierande sätt (lätt och flyktigt, lite mer intensivt, sugit på blygdläpparna och klittan) och när jag märker att hon är nära så brukar jag låta tungan, i sin hela bredd, sakta och med lätt tryck röra sig upp och ner för hennes kön. Då skakar hela hon. Och jag känner hennes orgasm med hela mitt ansikte. Närmare än så kommer man inte. 

Min fru tycker att orgasm vid penetration är skönast, men tyvärr kan hon inte få det med mig.
  • Anonym (Man2)

De gånger min fru fått orgasm vid penetration är lätträknade. Med fingrar får jag henne komma snabbare än jag själv kan komma om jag vill, ibland måste hon dock få pinas lite och jag drar ut på det innan hon får komma annars är det över på några minuter bara. 

Hade önskat jag kunde ge henne orgasm genom penetration lika lätt. 

• Anonym (Man)
    Anonym (Man2) skrev 2025-06-26 10:15:26 följande:

De gånger min fru fått orgasm vid penetration är lätträknade. Med fingrar får jag henne komma snabbare än jag själv kan komma om jag vill, ibland måste hon dock få pinas lite och jag drar ut på det innan hon får komma annars är det över på några minuter bara. 

Hade önskat jag kunde ge henne orgasm genom penetration lika lätt. 

Jo, tråkigt att det inte klaffar. Jag har förstått att hon kunde komma vid penetration med sitt ex.
  • Anonym (Kalle)

Intressant att läsa. 
    Min tjej tycker också mest om missionären. Då blir det liksom perfekt stimulans för henne både vaginalt och klitoris. Jag är rätt stor också, så det känns lite som ett lyxproblem att det inte funkar på annat sätt. Möjligen är det en del av problemet för när.det känns som att det börjar närma sig verkar hon spatta till och vill byta till något annat. Möjligen känner hon sig obekväm med mitt  huvud mellan benen under en orgasm. Jag blir i te riktigt klok på vad som är fel.

• Meddelande borttaget
  • Tom Araya
    Anonym (Kalle) skrev 2025-06-24 17:29:44 följande:

Nja, sanningen ligger även i att hon lätt kommer av det du gör och kvinnor är olika. Vad som kan få just din tjej att komma kan man bara ta reda på genom att fråga eller prova.

Men jag skulle prova följande:

1. Ganska snält och försiktigt smekande, masserande och kyssande över hela könsområdet.

2. Långsamt öka intensiteten, fokusera mer på klitoris. Taktfast och få avbrott. Rör tungan upp och ner, sida till sida och i cirklar.

3. Dra med fingrar i springan och sedan stick in ett eller två fingrar. Stimulera gärna G-punkt, samtidigt som du fortsätter att slicka klitoris. 

4. Ev steppa upp med finger eller butplugg analt, om hon gillar det.

5. Kanske bröstvårtemassage på det. Bröstvårteklämmor om hon vill det.

6. Fortsätt slicka tills hon kommer.

Funkar inte detta måste du ta reda på vad just hon tycker är skönt och tänder på.
    Det behöver inte vara något fysiskt, utan kan vara psykologiskt.
  • Anonym (Kalle)
    Tom Araya skrev 2025-06-28 16:22:36 följande:
    Nja, sanningen ligger även i att hon lätt kommer av det du gör och kvinnor är olika. Vad som kan få just din tjej att komma kan man bara ta reda på genom att fråga eller prova.

Men jag skulle prova följande:

1. Ganska snält och försiktigt smekande, masserande och kyssande över hela könsområdet.

2. Långsamt öka intensiteten, fokusera mer på klitoris. Taktfast och få avbrott. Rör tungan upp och ner, sida till sida och i cirklar.

3. Dra med fingrar i springan och sedan stick in ett eller två fingrar. Stimulera gärna G-punkt, samtidigt som du fortsätter att slicka klitoris. 

4. Ev steppa upp med finger eller butplugg analt, om hon gillar det.

5. Kanske bröstvårtemassage på det. Bröstvårteklämmor om hon vill det.

6. Fortsätt slicka tills hon kommer.

Funkar inte detta måste du ta reda på vad just hon tycker är skönt och tänder på.
    Det behöver inte vara något fysiskt, utan kan vara psykologiskt.
    Tack för svaret. Ska testa.
Svar på tråden Ge.mim tjej orgasm enbart med mun och händer