• mandude2

Inga visningar på YouTube.

Ja, alltså jag får 0 visningar på min youtube kanal vilket jag tycker är väldigt märkligt, har för mig jag läst någonstans att YouTube skicka ut videos till en tespublik för att se om den har något intresse. Men min kanal får alltså inga visningar och den är offentlig? Kan det va så att jag gjorde om en gammal kanal som jag hade för några årsedan som gick väldigt dåligt och att den kommer ihåg det å inte promota min kanal alls nu? Min gamla kanal kunde få upp mot 1000 visningar men ingen likide elr premierade på den?

Någon som vet något å kan hjälpa mig?

• Svar på tråden Inga visningar på YouTube.
  • Anonym (Har_ej_hört)

Jag har då inte hört eller läst något om att Youtube skickar ut ens klipp till en testpublik, kanske har förekommit men det kanske var längesedan? Folk måste söka på ord i titeln på ditt klipp för att det ska komma upp i resultaten. Har sett en hel del klipp som folk lagt ut som har få visningar, så du får väl skriva något ord i titeln som folk ofta söker på.

• mandude2
    Anonym (Har_ej_hört) skrev 2025-06-25 09:02:29 följande:

Jag har då inte hört eller läst något om att Youtube skickar ut ens klipp till en testpublik, kanske har förekommit men det kanske var längesedan? Folk måste söka på ord i titeln på ditt klipp för att det ska komma upp i resultaten. Har sett en hel del klipp som folk lagt ut som har få visningar, så du får väl skriva något ord i titeln som folk ofta söker på.

Har provat med kända sökord, tycker bara det är konstigt att ingen ser mina klipp, då vet man ju inte om dom är bra elr inte. en sak om några ser men ingen lika elr preminumera på kanalen , då vet man ju att den inte är bra nog??
Svar på tråden Inga visningar på YouTube.