• Shape

Kontaktsidor för 50 +

Tips på bra sexkontakt sidor för äldre som fungerar.

• Svar på tråden Kontaktsidor för 50 +
  • Anonym (Tyvärr)

Jag tror inte att suget är så stort att ha sex med 50+ are. Knappt 50+ arna själva. 

• Miss Sunny
    Anonym (Tyvärr) skrev 2025-06-25 08:17:32 följande:

Jag tror inte att suget är så stort att ha sex med 50+ are. Knappt 50+ arna själva. 

Skitsnack !   Hur gammal är du ?  Jag är 65+, och har (mkt?)yngre älskare/kk.             Kontaktsidor vet jag inte så mycket om, då jag föredrar flirten IRL. Gammal och gammaldags, fixar inte flirta via skärm. Men jag har en vänninna som har träffat karlar från Happy Pancake.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Tyvärr)
    Miss Sunny skrev 2025-06-25 14:37:23 följande:
    Skitsnack !   Hur gammal är du ?  Jag är 65+, och har (mkt?)yngre älskare/kk.             Kontaktsidor vet jag inte så mycket om, då jag föredrar flirten IRL. Gammal och gammaldags, fixar inte flirta via skärm. Men jag har en vänninna som har träffat karlar från Happy Pancake.
    Att du vill ha sex med betydligt yngre är väl ett bevis på att jag har rätt? Sen går det säkert hitta vissa desperata stackare. Men om dom kunnat välja på dig och någon 20-30 år yngre, så hade dom nog valt det yngre alternativet.

Kan möjligen handla om en fetisch för äldre, precis som det finns en del som tänder på grov övervikt.
  • Lazzi

Kom ifrån ämnet där 
    Fast härligt med äldre kvinnor 

• Anonym (?)
    jontebula skrev 2025-06-25 15:59:56 följande:
    Var har du att erbjuda en yngre älskare ens ? hängiga bröst o slapp vagina... nejtack haha....
    Vilken extremt bedårande person du verkar vara.
    Antar att du är storkonsument av babyolja och hushållspapper.
    Stackars de kvinnor som eventuellt råkar ut för någon som dig.
    Det är sådana som du som ger oss normala män dåligt rykte.
Svar på tråden Kontaktsidor för 50 +