• Anonym (Livets lotteri)

Har du kommit undan med något som hade kunnat förstöra eller försvårat din framtid?

Har du haft tur och kommit undan med något allvarligt som du inte skulle vilja bära med dig i framtiden?

Stulit på arbetet? Kört bil med 2 promille? Fuskat med tidsrapporter på jobbet?

Snatta under den längre tid utan att åka dit? Sexuellt övertramp?

Vissa misstag får man leva med men andra inte. Vissa saker förlåter vi men andra inte. Helt naturligt.

Så finns det något som du känner att "Herre Gud! Tur jag hade som kom undan"

• Svar på tråden Har du kommit undan med något som hade kunnat förstöra eller försvårat din framtid?
  • Anonym (Dumt gjort)

Otrogen i tio års tid Tyst

Anonym (Dumt gjort) skrev 2025-06-25 14:11:07 följande:

Otrogen i tio års tid Tyst

Du är det fortfarande eller har varit det?
  • Anonym (Hju)

Stal sprängmedel när jag gjorde lumpen och sprängde hemma med kompisar 

Anonym (Hju) skrev 2025-06-25 14:26:32 följande:

Tokigt, men med tiden tror jag du hade blivit förlåten. Vet andra som gjorde liknade galenskaper i den åldern och det är knappast någon som tänker på det idag.

Men åker man dit för att ha tafsat på en tjej vid 18 så är risken att det är ngt som kan följa med i livet.
  • Anonym (Gujo)

Var anställd på en vanlig dagstidning och jobbade i hemlighet även åt en kommunistisk tidning. Var nära att bli upptäckt, men lyckades hålla masken.

• Anonym (Nille)

Smusslade ut produktprover (som annars skulle slängts efter testning av en del av dem, jag stod och slängde dem varje vecka som en del av mitt jobb) från en fabrik till en som behövde dem och hade dåligt med pengar.

Jag hade blivit av med jobbet på en sekund om det upptäckts, det var jättedumt.

• Anonym (Haha)
    Anonym (Hju) skrev 2025-06-25 14:26:32 följande:

Jag har gjort samma.
  • Anonym (Eftertänksam)

Nej. Finns inget att komma undan med. Tar aldrig såna dumma risker. 

Svar på tråden Har du kommit undan med något som hade kunnat förstöra eller försvårat din framtid?