• Surkräm

Finns det tjejer som gillar "söta" killar?

Hej. Jag är en kille som i bästa fall har blivit kallad "söt" vilket vi män inte tar som en komplimang. Hur som helst: Jag är inte maskulin överhuvudtaget till utseendet och jag är mer som en gullig liten hundvalp trots att jag närmar mig 40 år. Jag är dessutom under 1.70 så en gullig hundvalp typ, tragiskt nog.

Finns det vuxna kvinnor som gillar män som mig?

• Svar på tråden Finns det tjejer som gillar "söta" killar?
  • Anonym (vasili)

Föredrar vuxet utseende, inte pojkigt.

• Anonym (Argo)

personligen dras jag till manliga män men jag hoppas och tror att det finns nån för alla.

Jag hoppas du träffar din själsfrände.

• Anonym (Jessica)

Skulle säga att det beror på vad du gör med resten av dig själv och vad du har för utstrålning och övriga egenskaper.  

Det hjälper inte att du är en hunk om du i övrigt är skittråkig och korkad .. samma sak åt andra hållet... du kan se hur alldaglig ut som helst men med nånting innanför pannbenet och bjuder på dig själv kan du ha många tjejer som finner dig attraktiv...

Då frågan är vad har du att bjuda på och hur framhäver du det?

Frisyr, kläder, vikt, stil etc är enkla saker att förändra och förbättra och är 50% av jobbet . 

Det finns söta män som alltid kommer se ut som 15 för att dom fastnat i den stilen dom hade då och det finns söta män som ser wow ut för att dom uppdaterar sig med kläder, får skägg, gymmar eller annat.. 

Svar på tråden Finns det tjejer som gillar "söta" killar?