Clearblue testa tidigt
Hej,
Jag tog ett graviditetstest Clearblue testa tidigt idag. Jag tolkar det som ett svagt streck, eller hoppas och vill detta.
Behöver er ärliga hjälp att försöka tolka detta :)
Hej,
Jag tog ett graviditetstest Clearblue testa tidigt idag. Jag tolkar det som ett svagt streck, eller hoppas och vill detta.
Behöver er ärliga hjälp att försöka tolka detta :)
Tyvärr så är ju clearblue testa tidigt ett riktigt skittest när det kommer till att just testa tidigt. Får man ett mörkt och tydligt streck inom tiden så är det såklart sannolikt en graviditet. Dock visar dessa tester VÄLDIGT ofta ett blått spökstreck inom testtiden. Har själv råkat ut för det ett par gånger utan att vara gravid. Googlar du så hittar du hutlöst med trådar om just detta test.
Du kan alltså vara gravid såklart men clearblue testa tidigt är inte att lita på i sammanhanget. Så ta ett nytt test av annat märke är mitt tips! Kan rekommendera stickor från tento be sure (finns på typ Apohem) som har hög känslighet, är billiga och ger inga spökstreck.
Jag tycker att det ser ogiltigt ut. Just dessa test är kända för att ge spökstreck, har hänt mig flera gånger. Ta med ett annat märke