Stor dildo och liten snopp
Jag och min kille har varit ett par i 2 år. Han är mysig och gullig men otroligt oerfaren när det gäller sex.
När vi ska ha sex undrar han alltid innan vart han ska spruta någonstans....Magen, brösten i mig eller någon annan stans.
Igår sa jag att spruta i mig och efter det så tog jag fram min gigantiska dildo som han sett många gånger och vi har lekt med den ibland.
Den går in lättare när det är sperma i mig vill jag tillägga , inte annars.
När vi lyckades få in den efter ett tag så blev han efter ett tag "trött" jag njöt som bara den och fick några häftiga orgasmer men han verkar inte bry sig utan känns som han vill bara att jag ska bli klar fort så han kan göra annat.
Mitt ex och jag vi blev verklig upphetsade av denna upplevelse och han ( mitt x) ville verkligen och uppmuntrade mig efter vi hade haft sex att fortsätta med dildon. Det jag vill säga är att många andra jag har varit med tycker det är coolt och häftigt och blir kåta som jag oxå blir.
Men min nuvarande kille säger typ när vi kör bakifrån att han tycker det är kämpigt och flåsar , känns inte som han njuter av att ha sex....fattar inte. Jag tycker det är viktigt att båda njuter men han verkar bara fokusera på sig själv....vad säger ni som läser detta?