• Anonym (Bananas)

Böjd penis och sex

Är en böjd kuk, böjd som en banan typ, skönast för kvinnor vid samlag? Varför är dildos oftast raka i så fall?

De flesta kvinnor jag varit med har upplevt att det är särskilt skönt med tryck mot främre delen av fittan (g-zonen). En del gillar också när det trycker bakåt, mot anus. Det borde väl vara fördelaktigt, beroende på ställning, om kuken har en tydlig kurvatur? Klart man kan få till det där trycket ändå, men i populära ställningar - missionären, bakifrån - borde det ju vara fördelaktigt om kuken har en tydlig böj.

• Svar på tråden Böjd penis och sex
  • Anonym (facts of life)

Det finns visst dildos med skarp böj i änden, en del diggar det.
    Jag gillar min mans böjning, den funkar med g-punkten som du skriver.

Alla får göra det bästa med det naturen gav, bara.

• Anonym (Bananas)
    Anonym (facts of life) skrev 2025-07-01 20:31:17 följande:

Det finns visst dildos med skarp böj i änden, en del diggar det.
    Jag gillar min mans böjning, den funkar med g-punkten som du skriver.

Alla får göra det bästa med det naturen gav, bara.

Det stämmer, g-punktsdildos/-vibratorer har den kraftiga böj som du beskriver.

Tänker som sagt att böjd penis framför allt är en fördel vid vanlig missionärsställning. Men om hon kommer upp lite med benen eller lägger en kudde under blir det lättare för mannen att träffa rätt, även utan en kroksabel. Apropå att utnyttja naturens resurser på rätt sätt.
  • Cheers
    Anonym (Bananas) skrev 2025-07-02 08:10:36 följande:
    Det stämmer, g-punktsdildos/-vibratorer har den kraftiga böj som du beskriver.

Tänker som sagt att böjd penis framför allt är en fördel vid vanlig missionärsställning. Men om hon kommer upp lite med benen eller lägger en kudde under blir det lättare för mannen att träffa rätt, även utan en kroksabel. Apropå att utnyttja naturens resurser på rätt sätt.
    Som sexatlet har du kanske masserat prostatan på killar också med din banan. Hur var det? Blir de nöjda?
  • Anonym (Bananas)
    Cheers skrev 2025-07-02 08:18:27 följande:
    Som sexatlet har du kanske masserat prostatan på killar också med din banan. Hur var det? Blir de nöjda?
    Tyvärr, mitt alias till trots så har naturen inte förlänat mig med bananens krokighet. Eller den läggningen för övrigt. Men det kanske är en fördel vid sex mellan män?
Svar på tråden Böjd penis och sex