Hur viktigt är det för dig att duscha innan sex?
Brukar du alltid duscha innan sex, eller tycker du att det beror på situationen ? till exempel hur nära man är varandra? Och föredrar du egentligen doften av tvål eller någon mer naturlig kroppslukt?
Brukar du alltid duscha innan sex, eller tycker du att det beror på situationen ? till exempel hur nära man är varandra? Och föredrar du egentligen doften av tvål eller någon mer naturlig kroppslukt?
Brukar aldrig duscha specifikt för att jag ska ha sex. Kanske om jag sköljer av mig lite om det är så att jag inte duschat på länge. Min tjej har sagt att hon ogillar när mitt kön luktar tvål och föredrar min naturliga lukt.
Nej duschar inte för att jag just ska ha sex. Jag föredrar normal naturlig kroppslukt men inom vissa gränser.
Brukar aldrig duscha specifikt för att jag ska ha sex. Kanske om jag sköljer av mig lite om det är så att jag inte duschat på länge. Min tjej har sagt att hon ogillar när mitt kön luktar tvål och föredrar min naturliga lukt.
Jag är kvällsduschare och morgonsexare. Tvättar det ädlaste på morgonen, innan jag kryper ner hos henne. Och eftersom hon smeker tvåan så brukar jag spola ur där med en gummituta med pip.
Jag älskar när hon är nyduschad, att huden är len och doftar gott, inte klibbig. Hon är oftast ganska fräsch, hon tvättar alltid musen innan.
Duschar varje morgon och tvättar musen med vatten efter toabesök.
Min partner duschar varje morgon och jag föredrar honom utan tvålsmak.
Han tycker inte det är lika viktigt som jag att tvätta musen innan.men eftersom vi har oralt vill jag ha den ren
Inte så att jag specifikt duschar inför sex eftersom sex sker spontant i majoriteten av gångerna.. känner jag mig ofräsch kan jag dock smita in på toa och tvätta av mig med lite vatten .
Jag får lätt urinvägsinfektion av samlag om det har gått för många timmat efter dusch. Så duschar innan sex av den anledningen.