• Melerad ögonfärg

Yngre eller äldre, vad tänder du på?

Jag har alltid blivit mer attraherad av kvinnor äldre än mig själv. Jag trodde nog att det skulle vända vid en viss ålder men läget är oförändrat för mig. Hur är det för er?  
    Frågan inleds med det kön du identifierar det med, oavsett läggning.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Yngre eller äldre, vad tänder du på?
  • Meddelande borttaget
  • Freddie K

Jag tänder på både yngre och äldre. Det beror på vilket humör jag är på.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Toyboys) skrev 2025-07-06 07:35:26 följande:

Rent sexuellt tänder jag på unga män så där 18-25 år men skulle aldrig vilja ha något annat en en rent sexuell relation med så unga män. 

Är 63 och gubben min är 78. Perfekt för en kärleksfull relation men jag har som sagt mina yngre toyboys för rent sexuella äventyr. Träffar dessa unga män ibland själv och ibland tillsammans med min älskade gubbe för heta sexuella äventyr. 

Rent sexuellt älskar jag virila män som kan länge och gärna flera gånger i rad men rejäla satser och självklar skall dom var rejält utrustade och inte rädda för att ha sex i grupp. 

Jag har inget emot det, men bara på Familjeliv kan en 63-årig kvinna skriva att hon sexuellt dras till 18-25-åriga män och få en tumme upp och inte en tumme ner så långt ögat kan nå.
  • Anonym (Maja)

Kvinna 20 år. Tänder bara på äldre. Både för sex och förhållande. Min sambo är 25 år äldre och vi har varit ihop i 2 år. Har alltid dragits till äldre. Det har aldrig funnits något intresse för jämnåriga eller yngre.

• Anonym (Pp)

Man 40. Älskar mogna kvinnor 60+. Helst blonda med lite större bröst. Men är också förtjust i yngre kvinnor 20-30. 

• Anonym (Pp)
    Anonym (Toyboys) skrev 2025-07-06 07:35:26 följande:

Rent sexuellt tänder jag på unga män så där 18-25 år men skulle aldrig vilja ha något annat en en rent sexuell relation med så unga män. 

Är 63 och gubben min är 78. Perfekt för en kärleksfull relation men jag har som sagt mina yngre toyboys för rent sexuella äventyr. Träffar dessa unga män ibland själv och ibland tillsammans med min älskade gubbe för heta sexuella äventyr. 

Rent sexuellt älskar jag virila män som kan länge och gärna flera gånger i rad men rejäla satser och självklar skall dom var rejält utrustade och inte rädda för att ha sex i grupp. 

Underbar historia. Men den lär inte vara sann, för mycket fantasi 
  • Meddelande borttaget
  • Miss Sunny
    Anonym (Toyboys) skrev 2025-07-06 10:47:02 följande:
    Du får tro vad du vill men om du vill kan du kolla in DS och nätverk för mogna kvinnor som vill träffa yngre män och lita andra forum runt detta på internet. 

Har swingat i över 40år så jag kan garantera att sexuellt aktiva kvinnor inte är helt ovanligt.
    Precis !  

Jag är 66, och har själv mkt. yngre älskare/kk.  Dock inte 18-25, men i 30-åren.
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (Maja) skrev 2025-07-06 09:09:04 följande:

Kvinna 20 år. Tänder bara på äldre. Både för sex och förhållande. Min sambo är 25 år äldre och vi har varit ihop i 2 år. Har alltid dragits till äldre. Det har aldrig funnits något intresse för jämnåriga eller yngre.

Funkar nu när du ännu är så ung.

20 och 45... Min äldsta son är 43 och skulle han komma släpade på en tjugoårsåldern så skulle jag bli allvarligt bekymrad. 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Man & Fru)

Vi tänder på båda..Å det imellan. Så vi kunde inte rösta. 😊

• Anonym (Kvinna)

Endast yngre, jag är 46.

• Anonym (Yepp)

Man 58 och föredrar min egen ålder +/- några år.
    Inga unga, skulle känna mig som "farsa på stan" med en egen dotter på 30 .....

• Anonym (man52)

Man, 52, ålder har i sak inte varit en supertydlig faktor när det kommer till sexuell attraktion för mig...

Ser jag till mina längre seriösa förhållanden så har kvinnan varit i samma ålder, eller något äldre.

Som yngre, singel, så fann jag ofta äldre kvinnor sexuellt attraktiva. 

Min särbo och jag är jämngamla, och jag har i sak inget intresse av väsentligt yngre kvinnor... gubbsjuka intresserar mig inte...

• Anonym (Mimmi)

Numera, yngre.
    Min man är drygt tio år yngre än jag.

Svar på tråden Yngre eller äldre, vad tänder du på?