• Anonym (Inspo)

Vad har ni för favoritställning?

Jag har 2 olika
    * Variant på missionären där jag tar henna ben på mina axlar
    * Bakifrån på alla 4

Börjar dock blir tråkigt så tacksam för inspiration från er andra.

• Svar på tråden Vad har ni för favoritställning?
  • Anonym (Nightstride)

En ny favorit hos oss är att min fru ligger på mage med benen något särade. Jag ligger över och tränger in i hennes slida, samtidigt som jag har ena armen om hennes midja så att jag kan pilla på hennes klitoris med fingrarna. 

Jag behöver inte ha så bråttom att tränga in, utan hellre retas med ollonet mot öppningen, låtsas att jag ska tränga in, tänjer lite mot öppningen, men låter henne vänta tills hon är galen av längtan. Sen retas jag lite till. Och när jag väl tränger in har jag full kontroll över allt. 

Enda nackdelen är att det är ganska jobbigt för den "lediga" armen, eftersom det är den som håller min tyngd uppe från hennes kropp. Och att det alltid blir väldigt blött i sängen. 

Missionären har vi svårt att få till. Jag vet inte varför, men det känns inte så skönt för oss, hur vi än gör. Undantagen är när hon sitter på en lagom hög bänk, med fötterna på ett bra stöd. Den ställningen är väldigt skön för henne. Tyvärr har vi inte sovrummet möblerat så att vi har en bra plats för den ställningen för tillfället. Får ta och ordna det, tror jag! 

• Anonym (-Erick)

Just nu sked. Hon kan ta mig med handen och smeka sig själv, eller styra in den. Jag kan smeka henne samtidigt mellan benen, smeka hennes bröst, hålla om nacken, härligt att äga hela hennes kropp så.

• Anonym (Sverker)

Här kommer våra favoriter... 

Hennes favoriter, som hon lättast kommer av, är dessa. Rida vänd mot eller bort. En kudde under rumpan och benen uppdragna med mig i varierande höjd för de perfekta vinklarna. En tredje med kudden under magen/bäckenet med mig ovanpå som jag tror heter prone bone. En fjärde är typ sked men hon ligger på ryggen med mitt övre ben mellan sina ovanpå sitt blygdben.

Dessa 4/5 blir det mest av.

Svar på tråden Vad har ni för favoritställning?