Hur går man vidare…
Nu är det sommar och jag har precis gått på semester ? som började på sämsta tänkbara sätt. Jag blev nyligen dumpad av min flickvän och särbo efter ett långt förhållande. Det var nog rätt beslut i slutändan, men det gör lika ont för det.
Jag vet att jag i längden vill ha något seriöst, men där är jag inte nu. Jag behöver nog bara få känna mig levande ? få närhet, bekräftelse, KANSKE ett ONS. Men det är en balansgång: jag vill inte ljuga för någon, och absolut inte såra någon bara för att själv må bättre.
?Alla? vänner och bekanta har sina semestrar bokade och klara, så jag har ofrivilligt två veckor helt själv framför mig. Sen väntar tre veckor med mina döttrar (från tidigare förhållande), vilket jag ser fram emot.
Men just nu? när hela kroppen skriker efter närhet och kramar ? hur löser man det?
Jag är inte ute efter att spela spel. Bara någon att andas lite med. Är det ens möjligt?
Jag är man och 45 år, bra bilder, välvårdad, klär mig snyggt och ser bra ut vad jag hört? Så visuellt vill jag tro att ?hon? swipar höger på mig, men textmässigt? Hur utrycker man sig där?