• Anonym (Osäker)

Problem

Hej jag har ett problem som kanske är ovanligt. Det är att efter jag haft sex så har jag börjat förknippa ljud i vardagen med sex. Tex vissa ljud som låter liknande  i offentliga sammanhang. Tycker verkligen det är jobbigt och pinsamt. Nästan så jag vill undvika vissa saker pga detta. Har ni något tips på vad man kan göra åt det

• Svar på tråden Problem
  • Anonym (Hgo)

Är du ung? I så fall är det bara att vänta tills du blir lite äldre :)

• Anonym (T)

Vilka ljud i vardagen förknippar du med sex och varför är det problematiskt? 
    Blir du kåt så att du får synlig bånge eller inte kan koncentrera dig för att du hör någon ta i på gymmet eller på jobbet?

• Anonym (Osäker)
    Anonym (T) skrev 2025-07-07 08:27:45 följande:

Vilka ljud i vardagen förknippar du med sex och varför är det problematiskt? 
    Blir du kåt så att du får synlig bånge eller inte kan koncentrera dig för att du hör någon ta i på gymmet eller på jobbet?

Det kan vara något i affären som låter som en sexleksak ungefär. Reagerar på ljudet undermedvetet 
  • Anonym (Osäker)
    Anonym (Hgo) skrev 2025-07-07 00:37:36 följande:

Är du ung? I så fall är det bara att vänta tills du blir lite äldre :)

Varför tror du det
  • Anonym (T)
    Anonym (Osäker) skrev 2025-07-07 15:14:30 följande:
    Det kan vara något i affären som låter som en sexleksak ungefär. Reagerar på ljudet undermedvetet 
    Hur reagerar du då på sätt som är problematiskt för dig?
  • Anonym (Hgo)
    Anonym (Osäker) skrev 2025-07-07 15:14:53 följande:
    Varför tror du det
    För att yngre personer (under 25) är överkåta. Inte lika vanligt skulle jag tro att någon medelålders är lika besatt.
Svar på tråden Problem