Jag vill inte att du stoppar in den mer
Ja så sa hon för drygt två år sedan men vi har fortsatt att leva tillsammans sover i samma säng och lever tillsammans.
Ja så sa hon för drygt två år sedan men vi har fortsatt att leva tillsammans sover i samma säng och lever tillsammans.
Är det bara vaginalt sex hon inte vill ha eller sex överhuvudtaget?
Ungefär så sa en av mina vänners kvinna efter två barn.
Jag tycker det är elakt och ledsamt (som det formulerades), det är ju inte det han valde när han valde henne. Men samtidigt ska man klart inte tvingas att ha sex om man inte vill.
För egen del kanske jag tycker det är okej att ha sex sällan eller kasta in handduken när slemhinnorna är helt sköra vid 60 eller så. Mina börjar bli det nu men jag kan fortfarande njuta av sex fast det oftast blöder lite rosa efteråt.
Kvinnan i mitt exempel stängde butiken vid 40.
Sade hon exakt så, ordagrant?!?
Du har aldrig frågat varför hon inte vill ha sex längre ?
Jag vet av erfarenhet att det blir värre med åren. Man saknar sex, tänker på sex och vänjer sig inte. Går ut över den mentala hälsan och även den fysiska med tiden eftersom det kan få följder med tröstätning, behov av antidepressiva som ger biverkningar osv.
Det är lika bra att du skiljer dig nu istället för att dra ut på det fler år, för det är vart du hamnar ändå.
näe han ska inte peta in den nåt mer!!
näe han ska inte peta in den nåt mer!!
Om hon sagt det så tydligt så blir det väl att de du inte får hemma, det får du skaffa nån annanstans?