• Anonym (Ledsen)

Familj eller partner?

Tja!

Jo det är så att mitt nu ex nyligen har dumpat mig. Anledningen var simpelt hennes familj gav henne ett ultimatum, dom eller mig. Givetvis tycker jag att hon har gjort fel men jag förstår att hon har haft ett tufft val och gjort det som hon tycker komma kännas bäst i längden. 

Anledningen till detta är att jag har har, låt oss säga en kriminell bakgrund. Detta var 10 år sedan och jag har gjort mycket för att lägga det bakom mig och bygga upp ett nytt liv. Givetvis förföljer det mig fortfarande och det plågar mig då och då. Men jag lyckades ändå träffa denna underbara människa denna fantastiska tjej som valde att ge mig en chans trotts allt. Vilket har gjort dessa 2 år till de lyckligaste i mitt liv. Vi satt och planerade bröllop då vi var nyförlovade och allt var perfekt. Tills hennes familj börja snoka och ja nu är det över.

Hon kom till mig gråtande och i panik, hon grät och grät och jag fick trösta henne. Hon tror sig inte kunna leva utan sin familj. Så nu är denna underbara personen ute ur mitt liv. Vilket har lämnat mig helt hopplös för en framtid. Jag vet att jag hade lämnat min familj i ett sånt läge. Om det var min familj som gav mig detta ultimatum hade jag inte kunnat sitta brevid dom på en släktmiddag ändå för att jag vet att dom tvinga mig till nått som jag absolut inte ville. 

Men det kanske bara är jag? Det kanske bara är jag som hade satt min partner framför allt?

Jag vet inte. Jag menar inget med detta inlägg heller men behövde få ut mig det på nått sätt. 

• Svar på tråden Familj eller partner?
  • Anonym (Love)

Själv hade jag ju satt familjen framför allt, skulle aldrig gått in i en relation med någon som inte funkade bra med familjen. 

• Jimmy75

Är du beredd på vad du har öppnat dörren till här med ditt inlägg? Är du beredd på risken för dömande svar? Det är ganska rått klimat här inne för de som inte faller en del kritiker i smaken. Risken är ganska stor att du kommer få frågor om vad ditt kriminella förflutna består av och givet en annan tråd här inne finns också risken att det dras möjligen förhastade slutsatser om vad din TS handlar om. Om du redan mår dåligt över det inträffade finns det en risk att din post här inte kommer göra det bättre. Fundera över det ifall du inte redan ha gjort det. För som sagt den sociala internetmobben är inte skonsam om man råkar komma på kant med den.

• TriC

Det behövs lite mer info om din bakgrund för att kunna säga vad jag anser. 

Vad består din kriminella bakgrund av? Gällde det kvinnomisshandel, våldtäkt eller liknande så förstår jag deras inställning till 100%. 

• Anonym (Tjohej)

Vad bestod det kriminella i? Våld? Mord?

• Anonym (Hmm..,,men)

Som flera redan skrivit. Vad innebär "kriminell"? Våldtäkt? Droger? Kvinnomisshandel? Mord?

Det är vad som är viktigt här!

• Anonym (A)

Beror på vad du har gjort för kriminellt.

Svar på tråden Familj eller partner?