Hänga flera år på en dejtingsida - ger ni upp nån dag?
Detta kommer tas som påhopp och kritik för detta är FL och härbärge för de lättkränktas gäng men det skiter jag i. Frågan är ställd av nyfikenhet och riktar sig till både MÄN och KVINNOR.
Jag skilde mig för flera år sedan och var inte sugen på nåt seriöst utan ville ligga runt och kanske skaffa en kk. Det har gått hyfsat bra och det har blivit några kk-förhållanden genom åren som kommit och gått efter att de gått vidare med seriösa förhållanden. Jag har använt mig av HappyPancake som funkat bäst. Jag har tagit ganska långa pauser (längsta var ett år) men varje gång jag kommit tillbaka är det typ samma kvinnor som hänger där. Några har inte ens uppdaterat sina presentationer eller bilder men de verkar vara online för jämnan.
Jag undrar bara om dessa personer aldrig tröttnar på att hänga på en dejtingsida som det inte funkar så bra. Några har jag prata med och de har sagt att de inte varit på dejter på flera år. De får göra som de vill men känns det inte lite tröstlöst att inget händer eller har de så orimliga krav att inget passar dem? Har ju bara pratat med kvinnor men undrar om det är samma för män? Ni kvinnor som hänger på dejtingsajter i flera år, är det alltid samma män som hänger där också?