• Anonym (S)

Fråga till dig, man

Hallå alla män där ute. En rak fråga kommer här från mig (som personligen tycker tjejer snyggast under 25)

Jag är tacksam för era RAKA svar:

Om en kvinna är 30-40 MEN ser ut att vara i 20-årsåldern ? är hon fortfarande attraktiv, ELLER väger den faktiska åldern tyngre än utseendet?

• Svar på tråden Fråga till dig, man
  • Anonym (Marko)

Du har inte tänkt på att vi blir äldre?

Om jag skulle titta på en tjej under 25 skulle jag anses gubbsjuk .

En tjej under 25 är i mina ögon en ungdom , nästan ett barn och inget jag finner det minsta attraktiv.  

En vuxen kvinna 40+ och uppåt är attraktiv för att hon är vuxen och har fått  livserfarenhet . Inte för att hon ser ungdomlig ut.  Och du får ursäkta men dagens yngre tjejer ser ut som gamla tanter numera med allt detta botoxande och sina stela onaturliga fejk-utseenden vilket inte är sexigt alls för oss äldre.

• Anonym (Kalle)

Skulle inte vilja ha en tjej som ser ut att vara min dotter. Vad är det för fel på mogna kvinnor när man själv är i den åldern?

• Anonym (abc123)

Lolita, mitt livs ljus, mina länders eld. Min synd, min själ. Lo-li-ta - tungspetsen gör ett trestegshopp från gommen och hamnar vid tre mot tandraden. Lo.Li.Ta.

• Anonym (S)
    Anonym (Kalle) skrev 2025-07-11 18:22:19 följande:

Skulle inte vilja ha en tjej som ser ut att vara min dotter. Vad är det för fel på mogna kvinnor när man själv är i den åldern?

min före detta sa att det där inte stämmer, att alla män tänder på unga tjejer, oavsett om dom har egna döttrar i samma ålder.
  • Anonym (S)
    Anonym (Kalle) skrev 2025-07-11 18:22:19 följande:

min före detta sa att det där inte stämmer, att alla män tänder på unga tjejer, oavsett om dom har egna döttrar i samma ålder.
  • Anonym (S)
    Anonym (Marko) skrev 2025-07-11 18:20:31 följande:

Du har inte tänkt på att vi blir äldre?

Om jag skulle titta på en tjej under 25 skulle jag anses gubbsjuk .

En tjej under 25 är i mina ögon en ungdom , nästan ett barn och inget jag finner det minsta attraktiv.  

En vuxen kvinna 40+ och uppåt är attraktiv för att hon är vuxen och har fått  livserfarenhet . Inte för att hon ser ungdomlig ut.  Och du får ursäkta men dagens yngre tjejer ser ut som gamla tanter numera med allt detta botoxande och sina stela onaturliga fejk-utseenden vilket inte är sexigt alls för oss äldre.

tror knappt vad jag läser. Min före detta har fått mig att tro helt annat. Måste vara ovanligt att män tänder på kvinnor i sin egen ålder, jag tror flesta män ändå skulle välja en ung tjej före en riktig kvinna. 

alla unga tjejer ser inte ut så som du beskriver. Många är jju nätta, naturliga, söta och rara. 
  • Jimmy75
    Anonym (S) skrev 2025-07-12 00:12:41 följande:
    tror knappt vad jag läser. Min före detta har fått mig att tro helt annat. Måste vara ovanligt att män tänder på kvinnor i sin egen ålder, jag tror flesta män ändå skulle välja en ung tjej före en riktig kvinna. 

alla unga tjejer ser inte ut så som du beskriver. Många är jju nätta, naturliga, söta och rara. 

Vad är poängen med att ställa en fråga, rikta den till män specifik, be om ett rakt svar, när du sedan inte köper svaren du får? Istället litar du då mer på ditt ex....som jag bara gissar, var en kvinna.

Varför frågar du män om det ändå är kvinnors svar som räknas?

Varför ställer du det alls som en fråga om du redan har bestämt dig vad svaret är?

Hur gammal är du själv?

• Svensson5

Det är mycket möjligt att man skulle vilja ligga med en snygg 25 åring om hon frågade rakt ut.
    Men en relation skulle man inte vilja ha.
    Då vill man ha någon i sin egen ålder
  • Ikaros12

För mig har det verkligen förändrats med åren. Jag kan se att en ung tjej ser bra ut, men jag har märkt att de inte alls är attraktiva längre i mina ögon. Jag har faktiskt funderat på vad det beror på. Jag tror faktiskt inte att det är ålderskillnaden då jag är en person som aldrig dömt relationer med stor ålderskillnad. Det är deras liv och kärlek är fantastiskt. Jag har träffat yngre kvinnor som visat intresse, men jag har inte varit attraherad även om de är charmiga, kloka och sett bra ut. Kanske har det med att jag känner att jag är klar med barn. För nu blir för tiden så är jag bara attraherad av kvinnor som också är färdiga med barn. Jag har även märkt att jag efter att jag själv fått barn tycker att det är väldigt vackert med alla synliga tecken på att kvinnan varit gravida. På samma sätt är även en god hälsa viktigt för att jag ska känna attraktion. Det utstrålar möjlighet till en fin framtid.

• Anonym (Marko)

Om det vore sant så skulle ju alla gå omkring med en mycket yngre kvinna och alla unga tjejer din omgivning skulle ragga äldre män

Men hur många såna par ser du egentligen i verkligheten?  

Vad har dina kompisar valt för partners? Dina kollegor?  
    Folk i Facebook-flödet? 

Gå ut och sätt dig på stan och studera folk som.passerar. Vilka män går med barnvagn ? Vad har dom för fru med sig? Hur verkar deras ålder vara? Alla EPA-ungdomar , vad raggar dom på? 

Dina föräldrar?  Deras bekanta?
  • Faile

Din föredetta? Eller hur. Alla dina kommentarer visar tydligt att du är en gubbsjuk snubbe som vill ha medhåll. 
    Sluta jiddra, börja trolla!
Svar på tråden Fråga till dig, man