• Anonym (Anonym)

Om du bytte roller för en dag

Om du bytte kön för en dag, man blev kvinna eller kvinna blev man. Vad hade du gjort? 

• Svar på tråden Om du bytte roller för en dag
  • Anonym (M)

Då skulle jag gjort det den den 25. Då hade mitt lönebesked sett annorlunda ut. Dvs, min lön som man hade varit högre. 

• Anonym (JJ)
    felicityporter skrev 2025-07-12 17:32:13 följande:

Runkat. Slagit ner alla som gjort mig illa (förutsett att jag blev muskulös). 😉

Haha är det så intressant att runka? Det har du säkert testat redan ändå misstänker jag. Det har nog de flesta tjejer som är sexuellt aktiva.
  • Anonym (MizzC)

Jag skulle prova att ha sex med en kvinna haha. Jag hade velat uppleva hur den manliga orgasmen hade känts. Även runkat.

• felicityporter
    Anonym (JJ) skrev 2025-07-12 17:39:32 följande:
    Haha är det så intressant att runka? Det har du säkert testat redan ändå misstänker jag. Det har nog de flesta tjejer som är sexuellt aktiva.
    Jag tycker att det hade varit lite spännande att se hur det känns för en man när han runkar och kommer, jag vet ju inte alls HUR det känns för en kille ju. 😆
  • Anonym (b)
    Anonym (JJ) skrev 2025-07-12 17:39:32 följande:
    ehm, jag kan inte direkt känna hur det känns för mig om inte kuken sitter fast på min kropp
  • Anonym (JJ)
    felicityporter skrev 2025-07-12 17:49:44 följande:
    Jag tycker att det hade varit lite spännande att se hur det känns för en man när han runkar och kommer, jag vet ju inte alls HUR det känns för en kille ju. 😆
    Nä det är ju klart. Jag som kille hade varit mer nyfiken på hur det känns att bli penetrerad :)
  • Anonym (inget särskilt)

Jag hade nog inte gjort något annorlunda mot vad jag gör alla andra dagar. 

• Anonym (Kanske inte så spännande)

Hmmmm....Jag hade använt min mansfysik till att effektivt och snabbt möblera om och sedan en tur till tippen med ett par tunga grejer.

Kanske inte så spännande, men det hade underlättat.

• Anonym (L)

Skulle vara väldigt nyfiken på hur vissa saker kändes som kvinna, bland annat att ha sex. 

• Anonym (Sir)

Gått upp och ut, utan att fundera på hur jag såg ut i håret eller ägnat några tankar på vad jag hade på mig.

(Elände med kläder och hår.)

Annars hade jag nog gjort som.vanligt. Möjligen ätit luch på en restaurang där de brukar bara lite nonchalanta mot mig. De verkar inte gilla att servera kvinnor. Kanske uppträtt lite drygt. 

Kan inte se någon vits med en annan sexualitet, det räcker bra med en för min del. Misstänker att det funkar på liknande sätt. 

• Anonym (Anna-Maria)

Och jag hade kissat i handfatet som min kille gör.

• Anonym (R)

Det jag är nyfiken på är hur vaginalt sex känns. Tror att det generellt är vansinnigt mycket skönare för kuken än för (i alla fall min) vagina.

Svar på tråden Om du bytte roller för en dag