Håller vi på att glida isär?
Jag och min sambo har varit tillsammans i 5 år och har ett gemensamt barn ihop.
Tidigare har han varit kärleksfull, omsorgsfull och ja allt det där positiva.
På sista tiden nu är han som en helt annan person. Han är kall, egocentrisk, har attityd som en tonåring och ibland beter sig som en 5 åring.. ber man om hjälp så blir han gnällig, säger jag saker som inte passar honom blir han sur och säger jag ingenting blir han gnällig och sur. Ibland vägrar han prata med mig alls och ibland pratar han men bara korta ord.
Ibland har han sagt att bättre att avsluta allting, att jag/vi har det bättre utan honom mm. Det sårar verkligen och jag har försökt prata om detta och om vad han känner och verkligen vill, även lagt fram om att bli särbor för att se om det skulle hjälpa men får inget svar på något utan han blir endera tyst och går iväg eller sur och skäller.. vi gör aldrig något ihop längre fast jag försökt att vi ska göra det, ingen närhet för då stöter han bort mig och sexlivet är nere på noll sedan låg tid tillbaka fast jag även försökt peppa till det och visat närhet..
Så är detta förhållande på väg mot sitt the end? Håller vi på att glida isär ifrån varandra? Så många tankar i mitt huvud och så många försök jag gjort för att nå honom och få fram svar..