Negativt test men märkliga symtom.
Hej!
Jag hade ägglossning fredag 4/7 och hade riktigt ont. Efter det har jag haft några dagar med mensvärk i ryggen - det är så jag brukar veta när jag ska få min mens - och haft ont i högra sidan av magen. Igår när jag cyklade till jobbet hade jag ganska ont faktiskt men det gick över.
I övrigt har jag spottat blod många timmar efter tandborstning, (behöver inte betyda ett skit) varit lite nästäppt och min mage är uppsvälld upplever jag det som iaf.Jag har varit förstoppad och haft diarre om vartannat. Inte ont i brösten, inget illamående, ingenting sånt
Testade positivt i februari, men konstaterade MA på tidiga ultraljudet.
Tog ett graviditetstest i natt som visade negativt. Antar att det kan vara för tidigt om det nu är något - när jag var gravid så blev jag inte illamående förrän jag testade positivt och jag testade positivt BIM +5.
Jag tycker bara det är så jobbigt att behöva vänta, för jag vill ju vara gravid. Vet egentligen inte varför jag skriver eftersom det blir så svårt för en att gissa hit och dit. Men tycker det är så märkligt att ha mensvärk i mer än en vecka innan mensen kommer. Det har jag bara haft innan jag blev gravid.
Ber om ursäkt, behövde nog bara skriva av mig.