• Anonym (Coachen)

Har du frågor/ämne du skulle vilja diskutera med terapeut/coach?

Frågan är som rubriken säger. Jag har länge gått i funderingarna att starta egen verksamhet inom coachning/rådgivning, självutveckling, samtalsterapi och har en gedigen kompetens och grund att stå på. I dagsläget har jag inte möjlighet att göra det fullt ut av olika anledningar. Eftersom jag ser en hel del trådar och frågor här inne där ämnet man tar upp hade lämpat sig för det undrar jag därför...

Det jag tänker mig är rådgivning elektroniskt, lite likt här att man skriver sin fråga/problem/ärende men istället för att man skickar den till ett forum med risken för troll och olika starka åsikter där man inte vet något om personens kompetens, eller att det görs om till "typiskt kvinnor/män" kommer den till en person som ger ett professionellt svar. Tanken är nu rådgivning i olika frågor och alltså inte behandling. Rådgivningen skulle kunna handla om exempelvis saker som psykisk hälsa, relationsfrågor, personlig och professionell utveckling, barn och utbildning.

Skulle du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du frågor/ämne du skulle vilja diskutera med terapeut/coach?
  • Anonym (Vänner)

Röstade på alternativ 2 men håller med medlemmen ovanför mig.

Svar på tråden Har du frågor/ämne du skulle vilja diskutera med terapeut/coach?