• Anonym (Ts)

Vill sola men....

Har ingen bikini tyvärr. Har bara underdelen kvar. Kan man sola/bada med bh eller är det stötande? Har noll kronor och inga toppar, träningsbehå eller liknande. Utan enbart en svart och en vit med lite spets typ. Ej genomskinlig.

Annars får jag väl stanna inomhus till den 25:e när jag har råd att köpa ny.

• Svar på tråden Vill sola men....
  • Anonym (M)

Ta av dig offerkoftan. Klart du vara ute fast du inte har en bikini. Du har väl kläder. En tröja eller något att på överkroppen. 

• Anonym (skräddare)

Klart du kan sola i BH.
    Annars kolla över om du har några gamla linnen, blusar som kan knytas eller klippas till så det blir en snygg kombo till underdelen.

• Anonym (Ts)
    Anonym (skräddare) skrev 2025-07-15 20:36:33 följande:

Klart du kan sola i BH.
    Annars kolla över om du har några gamla linnen, blusar som kan knytas eller klippas till så det blir en snygg kombo till underdelen.

Underdelen är blåvit randig. Har en tanktop som också är blåvit randig. Inte riktigt lika men tillräckligt tror jag, alltså så man inte tänker på det. DrömmerTänkte om jag rullar upp den tills under bysten borde det väl funka?

Anonym (M) Tycker verkligen inte om att vara ute och "sola" om man inte kan bada. Då stannar jag hellre hemma inomhus och ser på tv eller nåt.

Arg är jag dock, på att mannen tog mina bikinis när han drog. Bara elakt, men det struntar jag snart i.
  • Anonym (H)
    Anonym (Ts) skrev 2025-07-15 20:55:47 följande:
    Underdelen är blåvit randig. Har en tanktop som också är blåvit randig. Inte riktigt lika men tillräckligt tror jag, alltså så man inte tänker på det. DrömmerTänkte om jag rullar upp den tills under bysten borde det väl funka?

Anonym (M) Tycker verkligen inte om att vara ute och "sola" om man inte kan bada. Då stannar jag hellre hemma inomhus och ser på tv eller nåt.

Arg är jag dock, på att mannen tog mina bikinis när han drog. Bara elakt, men det struntar jag snart i.
    Det borde fungera bra.
  • Anonym (f)

Många gånger kan man knappt utkröna vad som är en bikinibh eller vad som är en bh även om det ofta faller på att det förstnämnda blir lite mer genomskinligt. Äsch, man lever bara en gång!

Svar på tråden Vill sola men....