Nidblödning??
Jag och min sambo hade sex på min ägglossnin den 30/6, sen fick jag lite blod/bruna/ljusrosa flytnin den 9-10 juli, och min mens skulle kommit den 15 juli, men har inte fått någon mens än, kan det vara en nidblödning??
Jag och min sambo hade sex på min ägglossnin den 30/6, sen fick jag lite blod/bruna/ljusrosa flytnin den 9-10 juli, och min mens skulle kommit den 15 juli, men har inte fått någon mens än, kan det vara en nidblödning??
Ja det kan det vara, men kan också vara vanlig spotting. Det är väl bara att ta ett test så får du ju veta.
Jag fick så plussade i januari, men då fick jag missfall v7. Alltså jag brukar aldrig få så innan mens, de står i min app att jag ska ta test på söndag, men efter det fick jag vanliga vita flytninga. har haft molande värk i äggstockarna, lite i magen och ländryggen och är onormalt trött och hungrig.
Låter som nidblödning
Kan man testa redan imon bitti med morgonurinet även fast appen säger att söndag är bästa dagen att testa?
Kan man testa redan imon bitti med morgonurinet även fast appen säger att söndag är bästa dagen att testa?
Min mens skulle kommit i tisdags! Men appen säger att jag ska vänta 2 dagar att ta test så vet inte vad som är bäst! Och ger troligast resultat
Jag har alltid plussat 9-10 dagar efter ägglossning. Alltid också sen fått bruna/ljusrosa/lite blodiga flytningar kring dag 11-15 efter ÄL. Trott det varit början på supertidiga missfall men har nog i mitt fall varit blödningar som uppstår när ägget borrar in sig ordentligt i livmodern 😊
Du kan testa nu ikväll, närsomhelst. Är du gravid kommer det synas tydligt 😊
Min mens skulle kommit i tisdags! Men appen säger att jag ska vänta 2 dagar att ta test så vet inte vad som är bäst! Och ger troligast resultat