• Anonym (blue)

Fotfetisch, hur fungerar det?

Jag tror den personen jag är intresserad av går igång på fötter. Mycket han sagt under tiden vi setts tyder på det. Vi har inte legat, och ännu inte rört varandra så mycket, men en av de första kroppsdelarna han rörde var just min fot. 

Vad exakt är det ni går igång på som har fetischen? Ni som har en partner med den eller har haft får gärna svara också, jag har svårt att förstå. Vad är det ni vill göra med fötterna? Vilka fötter är sexiga fötter, för en som inte ser fötter som sexiga alls, mer neutrala, ungefär som att man har en näsa.

• Svar på tråden Fotfetisch, hur fungerar det?
  • Anonym (Transflicka)

Jag har träffat några män som gillar fötter speciellt med tunna osynliga strumpbyxor . Det är inget konstigt och andra kan ha fått intresse för andra kroppsdelar el kläder mm. 
    Eftersom det är dina fötter kostar det inget att bjuda på dej och låt han få det han vill tex med att be han massera dina fötter. Gör ett test o var extra attraktiv på fötterna med nylonstrumpor. Låt han se dina anklar och ta av skorna se reaktionen. Antar du tycker massage är skönt och låt han pyssla om dina fötter. 

• Tukt

Det finns inget färdigt manus för hur någon vill få utlopp för sin fetisch. Någon kanske bara vill titta, smeka och massera, någon annan vill kanske runka till fötterna, en tredje att fötterna vidrör en själv, någon vill slicka och suga, och någon tycker om att ge fotvård.
    Så ge han chansen att visa hur han vill ha det. Flexa med fötterna så får du se vad som händer...

• Anonym (Fascinerande)

Det är som tidigare sagt inget man vet inte förväg, alla är ju lite olika även bland dom som gillar fötter. Men jag har läst en del om fetischer och just fötter är lite kul. För hjärnan lagrar information i fack, tex så lagrar en mamma sina barns namn i ett fack därför kan det lätt säga fel namn när de är lite stressade eller nått då hjärnan plockar fram ett namn ur just detta fack. Så gör hjärnan med all information vi har tagit del av, fascinerande. 

Men grejen med dessa fack är att vissa av dessa kan spilla över till andra fack och blandas eller rent av smälta samman lite beroende på var och hur dessa fack är placerade i våran hjärna. Och just facket för kroppsdelar där subfacket för könet är placerat. Finns två distinkta grannar, nämligen höfter, därav blir många män attraherade av en kvinna med breda höfter. Och det andra facket är faktiskt fötter. Så rent biologiskt så är dessa två de mest vanligaste och starkaste attraktionerna i många män. Men som sagt det beror också på hur starka väggar man har mellan dessa fack. 

Bara lite kul fakta.

Svar på tråden Fotfetisch, hur fungerar det?