kåt av att suga?
Tjejer, blir ni kåta av se porrfilmer där tjejen suger kuk?
Blir ni kåta när ni själva suger kuk?
Tjejer, blir ni kåta av se porrfilmer där tjejen suger kuk?
Blir ni kåta när ni själva suger kuk?
Min sambo berättade faktiskt att hon blir kåt av att se när en kuk sugs, eller rättare sagt avundsjuk! Hon blir också väldigt kåt när hon själv suger och det är inget hon skäms över utan snarare gillar.
Märks jätte tydligt om det är en tjej som gillar att suga kuk eller bara gör det för sakens skull. Det är inte många kvinnor man träffat som gör det för att dom älskar ha en kuk I munnen. Utan dom gör det för att det är mer som en arbetsuppgift dom ska göra.
Ennsom älskar att suga går all in. Och är överallt med munnen och i bästa fall pullar sig själv medans hon har en kuk där
Jag gillar inte att suga kuk
Vet inte om jag blir så kåt av att se nån suga på film, kan hända men det finns mer spännande saker att titta på. Porr känns ofta lite krystat.
Älskar att suga min man, ger gärna en lite spontant utan att förvänta mig något tillbaka i stunden. Jag får alltid en annan gång. En liten nattfösare att sova på eller en mysig morgonstund är ju aldrig fel, det ger jag gärna.
Märks jätte tydligt om det är en tjej som gillar att suga kuk eller bara gör det för sakens skull. Det är inte många kvinnor man träffat som gör det för att dom älskar ha en kuk I munnen. Utan dom gör det för att det är mer som en arbetsuppgift dom ska göra.
Ennsom älskar att suga går all in. Och är överallt med munnen och i bästa fall pullar sig själv medans hon har en kuk där
NEJ
För mig är en partners intresse av att ge oralsex en förutsättning för en relation. Precis som en del älskar jordgubbar eller att bada i havet så är det en form av njutning jag inte vill leva utan.
Min fru blir superkåt när hon suger av mig så det är win-win här hemma.
Min fru blir superkåt när hon suger av mig så det är win-win här hemma.
Nej, verkligen inte när jag ser porrfilm. Förutom att det är trist så ser man ofta hur fejk det är. Precis som deras stönanden. Helt ointressant och känns som riktigt dåligt skådesperi.
Den delen är den tristaste i hela porrfilmen. Man ser ofta hur de verkligen INTE njuter. Därför är det bara avtändande.
Vet inte om jag blir så kåt av att se nån suga på film, kan hända men det finns mer spännande saker att titta på. Porr känns ofta lite krystat.
Älskar att suga min man, ger gärna en lite spontant utan att förvänta mig något tillbaka i stunden. Jag får alltid en annan gång. En liten nattfösare att sova på eller en mysig morgonstund är ju aldrig fel, det ger jag gärna.
Intressant att se så många kvinnor svarar beror på hur kuken ser ut. Det visste jag inte, men efter 100tal kvinnor vet man känner man vilka som gillar det och vilka som gör det plikttroget kontra inte gillar det.