• Derschlangeman

Natt med gravid

Hej,

En stor kink för mig har varit att få tillbringa en natt med Gravid kvinna. Jag har länge funderat på hur jag skulle få uppleva detta. Det är knappast så att man  träffar någon på en bar eller restaurang. 

Tips tages emot på var man kan hitta någon i motsatt situation. Känns svårt också eftersom det oftast handlar om att det finns en existerande relation.

Hur skall man göra?

• Svar på tråden Natt med gravid
  • Anonym (X)
    Derschlangeman skrev 2025-07-28 14:44:31 följande:
    Natt med gravid

Hej,

En stor kink för mig har varit att få tillbringa en natt med Gravid kvinna. Jag har länge funderat på hur jag skulle få uppleva detta. Det är knappast så att man  träffar någon på en bar eller restaurang. 

Tips tages emot på var man kan hitta någon i motsatt situation. Känns svårt också eftersom det oftast handlar om att det finns en existerande relation.

Hur skall man göra?

Skaffa barn med en partner. Då kan du få flera nätter med en gravid kvinna.
  • Derschlangeman
    Anonym (X) skrev 2025-07-28 14:46:47 följande:
    Skaffa barn med en partner. Då kan du få flera nätter med en gravid kvinna.
    Tack, men kinket ligger i att barnet inte är sitt eget.
    vet att det låter knäppt, men då får jag vara knäpp 😝
  • Anonym (Huga)

En natt med en gravid är inte speciellt spännande. Man blir mest väckt hela tiden när hon ska springa och kissa. Tur käringen och jag är klara med sånt. 

• Mkay
    Derschlangeman skrev 2025-07-28 14:48:56 följande:
    Tack, men kinket ligger i att barnet inte är sitt eget.
    vet att det låter knäppt, men då får jag vara knäpp 😝
    Om du får till en sådan natt hoppas jag att du använder kondomer så du inte utsätter barnet för några risker.
  • Anonym (Nightstride)

Längtan efter att få andra att vara otrogen med en, är den sortens längtan man bör lägga åt sidan. All sorts sexuell längtan är inte av godo. 

Sen kan det finnas kvinnor som lämnas under graviditet, eller som blir gravida i tillfälliga relationer. Graviditet kan dessutom leda till ökad sexlust hos vissa kvinnor. Du får hoppas på att råka stöta på en sån. Allra bäst vore ju om du var man nog att älska henne genom allt, inklusive föräldraskapet som följer. 

• Anonym (Uttråkad)
    Anonym (Nightstride) skrev 2025-07-29 10:15:20 följande:

Längtan efter att få andra att vara otrogen med en, är den sortens längtan man bör lägga åt sidan. All sorts sexuell längtan är inte av godo. 

Sen kan det finnas kvinnor som lämnas under graviditet, eller som blir gravida i tillfälliga relationer. Graviditet kan dessutom leda till ökad sexlust hos vissa kvinnor. Du får hoppas på att råka stöta på en sån. Allra bäst vore ju om du var man nog att älska henne genom allt, inklusive föräldraskapet som följer. 

Det är väl det "förbjudna" som lockar. Annars är det väl ingen ide....

Vanlig trist vaniljsex har man ju fått nog av liksom. Men en sexhungrig gravid kvinna som man kan smälla på medan hennes gubbe är ovetande det är ju något som kan lyfta den gråa vardagen lite...
  • Mkay
    Anonym (Uttråkad) skrev 2025-07-29 15:59:08 följande:
    Det är väl det "förbjudna" som lockar. Annars är det väl ingen ide....

Vanlig trist vaniljsex har man ju fått nog av liksom. Men en sexhungrig gravid kvinna som man kan smälla på medan hennes gubbe är ovetande det är ju något som kan lyfta den gråa vardagen lite...
    Och du tror inte det är trist vaniljsex med en gravid kvinna som inte är så rörlig? Kan inte säga att sexet var så spännande när jag var gravid, det var mest mannen som fick jobba för det. Tror TS kommer bli besviken om han får till det 😂
  • Anonym (Uttråkad)
    Mkay skrev 2025-07-29 19:49:55 följande:
    Och du tror inte det är trist vaniljsex med en gravid kvinna som inte är så rörlig? Kan inte säga att sexet var så spännande när jag var gravid, det var mest mannen som fick jobba för det. Tror TS kommer bli besviken om han får till det 😂
    Nja jag hade nog inte förväntat mig att hon direkt skulle hoppa omkring i sängen Drömmer
  • Derschlangeman

Tack för svar, även om det mest är resonemang och åsikter kring min kanske lite konstiga kink.

Några har redan varit inne på det och förväntningar är knappast att det skall vara något akrobatiskt sex 😂 

Respekterar den som hade åsikter om att det var för avisit att sabba förhållande, det är det inte därför är det viktigt för mig givet frågan hur man hittar någon och hur man framför sin önskan.

Svar på tråden Natt med gravid