• Anonym (Sommarflört)

Får arbetsgivaren göra såhär?

Ja en fråga om detta är rimligt? 

Är kvinna ska bara säga det, jobbar inom kommun i glesbygden.
    har haft en sommarjobbare här, en ungtupp på 18 år eller nåt. Så blir man lite kåt av värmen som varit och vi hade sex. Men det var inga konstigheter, han var med på det.
    sedan kommer vår personalchef och ska prata, så säger hon att jag knulla han för bra, det satte sig i huvudet på han så nu kan han inte sköta jobbet sitt ordentligt längre för han går bara och väntar på nästa knull.
    Så jag säger åt henne att vadå det är väl inte mitt fel, vi är  vuxna människor och är hon också sugen får hon väl göra nåt åt det istället för att harassera mig på min arbetsplats!
    men då tog det fart och chefen kom och hade tagit på sig sin bekymrade min och sade typ mmm och ja jag förstår och massa trams men att jag inte fick knulla sommarjobbarna för det var tydligen fel. Fast jag sade att vi var ju nyktra i alla fall, det var mer än han var på senaste aw:n! 

så nu har jag fått vad de kallar tillfällig så länge sommarjobbare är kvar. Jag har pratat med facket och de säger att det gått rätt o riktigt till, men jag undrar, är det någon som varit med om något liknande på era arbetsplatser? 

• Svar på tråden Får arbetsgivaren göra såhär?
  • Anonym (Wa)

Alltså va? Tror inte de är normalt att äldre kvinnor knullar 18 åringar på jobbet o dessutom gör de så alla vet om de?. 

• Anonym (Man)

Kul historia. Men vill du börja författa så rekommenderar jag en skrivarkurs. Kanske en lektion i stavning och grammatik först. Lycka till.

Svar på tråden Får arbetsgivaren göra såhär?