• Anonym (Ts)

Bästa dejtingsidan?

Nu räcker det med tårar över exet. Hur träffar jag nån ny. Helst idag. 
    Kvinna 50+ okej utseende...

Hjälp mig

Ja exet ser detta men jag bryr mig inte längre!

• Svar på tråden Bästa dejtingsidan?
  • Anonym (Patricia)

Det finns ju en hel drös sajter som Mötesplatsen, Tinder, happy pancake etc men det viktigaste är ju vad du skriver, vilka bilder och om du är smart nog att välja rätt sorts män och av rätt anledning...

• Anonym (Ts)
    Anonym (Patricia) skrev 2025-07-29 19:48:06 följande:

Det finns ju en hel drös sajter som Mötesplatsen, Tinder, happy pancake etc men det viktigaste är ju vad du skriver, vilka bilder och om du är smart nog att välja rätt sorts män och av rätt anledning...

Det måste vara gratis. Mer än så behövs inte. Jag är nyseparerad och vill bara se om nån annan vill ha mig. Helst idag typ. 
  • Anonym (Patricia)
    Anonym (Ts) skrev 2025-07-29 19:55:54 följande:
    Det måste vara gratis. Mer än så behövs inte. Jag är nyseparerad och vill bara se om nån annan vill ha mig. Helst idag typ. 
    Alla dom jag skrev är gratis på olika sätt.  Är du desperat hoppas jag du fattar vad du kan råka ut för....

Du är inte särskilt mycket över exet eller hur? 
  • Anonym (Ts)
    Fjäril kär skrev 2025-07-29 20:19:46 följande:

Jag hoppas du är nykter?

För du verkar inte må så himla bra....

Helt sant. Du är väldigt uppmärksam. Tack
  • Anonym (Vera)

Happy Panncake är helt gratis. Min erfarenhet är att det cirkulerar samma män på alla dejtingsidorna. Räkna med att du kommer träffa på en hel del knäppa och konstiga typer. Ungefär som när man gick på krogen för 30 ish år sedan. Men räkna också med att det finns ett och annat guldkorn där.

Lycka till!

Svar på tråden Bästa dejtingsidan?