• Unlucky

Fattar verkligen inte detta......BIM+10 nu...

Är det ngn som vart med om ngt liknande.....Jag var hos doktorn igår för att jag verkligen ville testa mig nu för att jag aldrig vart så sen med mensen ngngång innan.....Då menar han på att min utbrändhet kunde vara orsaken till att mensen blir försenad eftersom kroppen inte mått så bra.....
    Men vad jag inte klämma ihop är att den tiden jag mådde som allra sämst så hade jag mer regelbunden men som vanligt men att det nu då när jag mår mycket bättre helt plötsligt är jättesen.....Det kopplar inte.....Äter t.o.m stämningshöjande som gör att jag mår bättre....har inte ens tänkt så mycket på att det ens funkar nu utan behandling.....vi ska för sjutton in 10/4 på vårat första IVF besök och är helt överlycklig över detta....och det har gjort att jag kunnat slappna av och det är ju precis vad man behöver.....

Nä jag fattar bara inte.....

Mensen riktigt sen(aldrig förr) och jättetrött.....Nästan över trött......

Kan jag bara inte vara en låghormonare?

Snälla hjälp mig ngn så att jag kan få ngt vettigt svar, blir helt tokig annars!

Kramizar

• Svar på tråden Fattar verkligen inte detta......BIM+10 nu...
  • Unlucky

Många av mina inlägg förblir osvarade men snälla idag kan jag väl få lite stöd av ngn?

SNÄLLA!!!

• dison

Mensen kan bli försenad av många anledningar, hormonsystemet är ganska känsligt både för medvetna och omedvetna signaler.

• tiamant

Håller tummarna för att du är gravid!

• Aphrodite

Jag förstår inte...har du testat dig eller?
    Om inte håller jag tummarna för dig att du kan vara gravid.
    Att du har slappnat av kan göra otroligt mycket för dig...

• Unlucky

Jag testade neg igår på BIM+9.....Jag missade detta i inlägget....

SUCK!

• Aphrodite

var det hos läkaren då eller, för vad jag har förstått så kan det ju visa olika när man testar...sedan kan ju även mensen vara försenad eller utebliven. Har det hänt dig förut tex?

• Unlucky

Nej det har aldrig hänt förut ngn gång.....Högst vart sen kanske med fem-sex dgr....

• Aphrodite

Vet inte vad jag kan säga mer än att det måste kännas frustrerande och att det bästa för dig nu är säkert att koppla bort tankarna på det och koncentreara dig på den 10/4 och känna att du kan ta det lugnt. Prata mycket med din kille så att han också är med och delar dina tankar. Hitta på någonting ihop, gå ut och ät, se på bio m.m. roligt att tänka på och skingra tankaran

• Unlucky

Ja herregud det kan man liugnt säga att vi ska göra Imorgon ska vi gifta oss borgerligt inför Det stora bröllopsdagen i Österrike 29/5.....

Och pratar med Min blivande make det gör jag.....mycket och varje dag
  • Bemma

Som sagt så finns det många orsaker till att mensen skjuter sig sådär...du KAN vara låghormonare men det kan också vara så att mensen bara är dryg!!
    Ända sen jag slutade med pillren för 15 månader sen har detta hänt mig EN gång! Jag fick då mens på BIM +10...jag har inte varit sen en enda gång till....En del säger att det beror på att man så gärna vill bli med barn att kroppen inbillar sig att den är det. Men jag har varit lika barnsugen andra månader!
    Detta enda (tråkiga) svaret jag kan ge är att kroppen är ett mysterium som man inte kan lita på och tyvärr är det bra ( gammal klyscha ) att vänta och se!!

Lycka till och hoppas verkligen att du är låghormonare!!

• Bemma

Opss..glömde..

Grattis till bröllopet....du kan nu kalla dig FRU!! Det är helt underbart!!

Svar på tråden Fattar verkligen inte detta......BIM+10 nu...