• Anonym (Mysig)

Kommer din partner (man) snabbt vid oralsex och vid avrundning?

Jag och min kille älskar att göra det skönt för varandra och jag har märkt att när jag suger eller runkar honom brukar han komma ganska snabbt. Detta är helt nytt för mig då tidigare partners mest varit intresserade av pentrationssex. Jag blir själv väldigt kåt av att göra det skönt för honom och älskar när han kommer. Ibland kommer han på några minuter och om jag inte kommit innan han kommer ser han alltid till att jag kommer efter sin egen orgasm, ofta genom att använda sina fingrar som är helt magiska (han är en duktig gitarrspelare och har otroligt flinka fingrar). 

• Svar på tråden Kommer din partner (man) snabbt vid oralsex och vid avrundning?
  • Anonym (Mysig)
    Anonym (Mysig) skrev 2025-07-30 09:42:21 följande:
    Kommer din partner (man) snabbt vid oralsex och vid avrundning?

Jag och min kille älskar att göra det skönt för varandra och jag har märkt att när jag suger eller runkar honom brukar han komma ganska snabbt. Detta är helt nytt för mig då tidigare partners mest varit intresserade av pentrationssex. Jag blir själv väldigt kåt av att göra det skönt för honom och älskar när han kommer. Ibland kommer han på några minuter och om jag inte kommit innan han kommer ser han alltid till att jag kommer efter sin egen orgasm, ofta genom att använda sina fingrar som är helt magiska (han är en duktig gitarrspelare och har otroligt flinka fingrar). 

Det ska naturligtvis stå avrunkning i rubriken, inget annat haha!
  • Anonym (sweet dreams)

Nej, mina herrar har varit så mogna och kontrollerade att de inte kommer förrän de beslutar sig för det, eller i ett fall när jag beslutar att det får ske.
    Att hålla sig på kanten länge innan utlösning ger magiskt starka orgasmer åt män som behärskar konsten.

Men när relationen är ny och spännande går det klart ofta fortare. Det kommer troligen att ta längre tid när han vant sig mer vid dig.

• Anonym (Mysig)
    Anonym (sweet dreams) skrev 2025-07-30 09:51:06 följande:

Nej, mina herrar har varit så mogna och kontrollerade att de inte kommer förrän de beslutar sig för det, eller i ett fall när jag beslutar att det får ske.
    Att hålla sig på kanten länge innan utlösning ger magiskt starka orgasmer åt män som behärskar konsten.

Men när relationen är ny och spännande går det klart ofta fortare. Det kommer troligen att ta längre tid när han vant sig mer vid dig.

Vi har varit ihop ett tag och han är van vid mig. Jag hade inte uppskattat om min partner skulle bestämt när jag hade fått komma, det är inget för mig. Likaså vill jag inte bestämma när min partner ska få komma.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Mysig)
    Anonym (BBW) skrev 2025-07-30 10:35:32 följande:

Min man kommer inte snabbt, det har han aldrig gjort och med åren tar det ännu längre tid vilket vi båda ser som en fördel. 

Min kille kommer snabbare när jag gör det skönt för honom än om vi har vaginalt sex. Då kan han kontrollera sig själv bättre.
  • Anonym (Anna)

Han kommer snabbast vid oralt då det är jag somstyr det.
    Runkar honom gör jag sällan då det är trevligare att ge oralt eller vaginalt.
    5-20 min 

• Anonym (Aa)

Min man är revisor och det går direkt för honom vid avrundning. Hinner knappt ens säga "Och femtio öre" innan det sprutar vilt.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (F)

Har märkt att det är olika för killar om de kommer lättast vaginalt eller oralt. En ren avrunkning har jag inte gjort sedan tonåren. Min nuvarande kille har lite svårt att komma av oralsex och det är synd då det är alternativet under mensen.

• Anonym (Man)

Nu är jag man men svarar ändå. 🙂 Jag kommer nog snabbare av en avrunkning än avsugning. Min fru suger riktigt bra men gillar inte att få det i munnen, eller hon sväljer inte utan hon är en spottare. 

Eftersom hon inte tycker om det är det som en spärr i mitt huvud, jag har svårt att komma när hon suger enbart därför, inte att det inte år skönt. 

• Anonym (Balder)
    Anonym (Man) skrev 2025-07-30 12:57:14 följande:

Nu är jag man men svarar ändå. 🙂 Jag kommer nog snabbare av en avrunkning än avsugning. Min fru suger riktigt bra men gillar inte att få det i munnen, eller hon sväljer inte utan hon är en spottare. 

Eftersom hon inte tycker om det är det som en spärr i mitt huvud, jag har svårt att komma när hon suger enbart därför, inte att det inte år skönt. 

Också man men men måste kommentera blockeringskänslan av att inte komma vid oralt då jag vet att min tjej riktigt gillar det även om hon inte säger att det är så själv. Råkade däremot ut för något annorlunda förra veckan där hon insisterade på en 69a. Jag var inte riktigt inne på sex då men hängde på. Plötsligt gör hon värsta avsugningen och ropar saker i still med att jag ska komma långt inne osv. Det släppte blocken och jag kom i en vrålnjag inte lyckades dämpa riktigt. Efteråt spotta hon ut det i en ursrukken kaffemugg. Som sagt, känslan att det inte är något hon riktigt gillar att få i munnen skapar hjärnspöken även för mig.
Svar på tråden Kommer din partner (man) snabbt vid oralsex och vid avrundning?